Reklama

AGO Esports przedłuża umowę z LG

W czerwcu ubiegłego roku AGO Esports nawiązało współpracę LG, jednym z największych na świecie koncernów działających w branży elektronicznej. Koreański gigant pozytywnie ocenił rozwój polskiej organizacji esportowej pod względem jej osiągnięć sportowych oraz zrealizowanych działań marketingowych nastawionych na fan-engagement w wyniku czego zdecydowano się przedłużyć umowę o kolejny rok.

AGO Esports w 2018 roku wielokrotnie brało udział w akcjach marketingowych przygotowanych przez polski oddział LG. Zawodnicy pojawili się na polskiej premierze monitorów dla graczy LG 27UD88-W, spotkali się z fanami podczas Poznań Game Arena, Intel Extreme Masters oraz wydarzeń z cyklu Meet Up. Dodatkowo wizerunek zawodników wykorzystywany był jako element brandingu marki LG podczas turniejów LANowych w Polsce, a także sklepach stacjonarnych. AGO Esports również aktywnie promowało produkty LG w swoich kanałach social media.

Wsparcie AGO Esports ze strony LG to nie tylko monitory: komfort w treningach zapewnia zawodnikom profesjonalna klimatyzacja MultiSplit, napoje schładza wielka lodówka LG Door-in-Door, statystyki meczów obserwowane są na telewizorach LG OLED i UHD 4K,  a komunikację zapewniają smartfony LG G7.

Reklama

Nowa umowa oznacza rozszerzenie dotychczasowej współpracy na dużo lepszych warunkach dla obydwu stron. Produkty marki LG będą częściej przewijać się w programie AGO w serwisie YouTube. Również warszawskie biuro organizacji zostanie doposażone w dodatkowe ekrany, aby zadbać o komfort obecnych oraz przyszłych pracowników.

materiały prasowe
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy