Reklama

Call of Duty: Modern Warfare zaoferuje tryb "dwóch na dwóch"

​Ubiegłoroczne Call of Duty eksperymentowało całkiem udanie z ogromnymi starciami battle royale w stylu PlayerUnknown’s Battlegrounds i Fortnite, tegoroczna odsłona serii - Call of Duty: Modern Warfare - wydaje się podążać w nieco innymi kierunku, czego przykładem jest tryb Gunfight.

Ta opcja zabawy została ujawniona publicznie wczoraj, choć dziennikarze mieli okazję zagrać już w maju. Założenia są proste: starcia mają być jak najbardziej dynamiczne i szybkie, dlatego też rozmiary drużyn ograniczono do dwóch graczy po każdej stronie, a każdy dysponuje tym samym uzbrojeniem.

Mapy są odpowiednio małe, by nie trzeba było zbyt długo poszukiwać przeciwnika. Każdy z uczestników zabawy otrzymuje to samo wyposażenia, by wyrównać szanse. Pakiety sprzętu dobierane są przed meczem z kilku gotowych zestawów, by zapewnić różnorodność na polu walki.

Reklama

O tym, jak błyskawiczne jest tempo akcji, najlepiej świadczy fakt, że poszczególne rundy trwają przez zaledwie 40 sekund. Jeśli w tym okresie nikt nie zginie, zaczyna się dogrywka, reprezentowana przez flagę. Jeśli obronimy flagę przez trzy sekundy, dostajemy punkt. Gramy do sześciu punktów.

Obecnie na pokazach dziennikarze opisują Gunfight jako idealny relaks na kilka lub kilkanaście minut. Wskakujemy prosto do akcji, nie musimy martwić się dobieraniem odpowiedniego wyposażenia czy klasy postaci, a nawet zbyt długim poszukiwaniem przeciwników poukrywanych na mapach.

Odpowiedzialne za produkcję Infinity Ward miało podobno porównywać całość do bijatyki Street Fighter. Podobna ma być konieczność wspólnego kombinowania i planowania, by jak najlepiej zaskoczyć przeciwnika. Całość bardziej przypomina chyba tryb Skrzydłowego w CS:GO.

Również zmienne wyposażenie opisywane jest jako świetny pomysł, ponieważ jedna runda na tej samej mapie może wyglądać całkiem inaczej, jeśli nagle musimy korzystać z karabinów snajperskich lub tylko ze strzelb. To wymusza szybkie dostosowywanie się do warunków w danej rundzie.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy