Reklama

DrLupo pierwszym esportowym atletą State Farm

​Fani League of Legends czy Rocket League firmę State Farm znają już od jakiegoś czasu. Teraz będą mogli również poznać ją fani DrLupo.

Wczorajsze ogłoszenie nie byłoby pewnie tak zaskakujące, gdyby w portfolio sponsorowanych przez State Farm postaci znajdowały się inne osoby związane z esportem. Do tej pory firma zajmowała się wyłącznie wspieraniem całych scen czy sponsorowaniem segmentów podczas transmisji.

W tym sezonie amerykańskich LCS-ów zaczęliśmy już oglądać reklamy State Farm w przerwie pomiędzy meczami. Nie widzieliśmy do tej pory streamerów sponsorowanych przez grupę ubezpieczeniową.

Popularność DrLupo rozpoczęła się przy okazji Destiny. Dzięki tej grze wybił się ponad większość streamerów i zaczął być rozpoznawalny przez społeczność. Dopiero jednak gdy światło dzienne ujrzał Fortnite, jego liczby wzrosły znacząco, community urosło do niewyobrażalnych rozmiarów, a jego codzienne sesje obok Ninjy uplasowały go wśród największych streamerów platformy.

Reklama

Dla State Farm ewidentnie mają jednak znaczenie nie tylko duże zasięgi Lupo, ale również streamer, jakim od lat jest Benjamin. Jego transmisje zbierające pieniądze na szpital St. Jude są już rozpoznawalne przez całego Twitcha. Podczas 24-godzinnego streama pod koniec zeszłego roku udało mu się zebrać ponad 600 tysięcy dolarów, a łącznie przez cały 2019 rok przekazał ponad 1,3 miliona.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy