Karcianka Artifact dostępna za darmo, nie będzie rozwijana

emptyLike
Lubię to
Lubię to
like
0
Super
relevant
0
Hahaha
haha
0
Szok
shock
0
Smutny
sad
0
Zły
angry
0
Udostępnij
Artifact
Artifact materiały prasowe

Alior z kartą dla fanów League of Legends

Alior Bank przy współpracy z MasterCard wyda serię kart z wizerunkiem „Ashe” – jednej z postaci z gry League of Legends. Będzie ona dostępna dla obecnych i nowych klientów banku.
Alior Bank przy współpracy z MasterCard wyda serię kart z wizerunkiem „Ashe” – jednej z postaci z gry League of Legends. Będzie ona dostępna dla obecnych i nowych klientów banku.123RF/PICSEL
Wszelkie transakcje tą kartą będą nagradzane możliwością zbierania Riot Points. Jak to będzie się odbywało? Otóż zgromadzone punkty będzie można zamienić na voucher na Riots Points.
Wszelkie transakcje tą kartą będą nagradzane możliwością zbierania Riot Points. Jak to będzie się odbywało? Otóż zgromadzone punkty będzie można zamienić na voucher na Riots Points.123RF/PICSEL
Jest to waluta w grze League of Legends, za którą możemy kupić skórki oraz inne akcesoria wizualne, które upiększają wygląd gry.
Jest to waluta w grze League of Legends, za którą możemy kupić skórki oraz inne akcesoria wizualne, które upiększają wygląd gry. AFP
Punkty będą naliczane w transakcjach gotówkowych oraz bezgotówkowych. Oznacza to, że będzie można je gromadzić podczas codziennych zakupów oraz płatności kartą. Współpraca nie jest jednak zupełnym przypadkiem. Od początku maja Alior Bank jest sponsorem Ultraligi – czołowych polskich rozgrywek w League of Legends.
Punkty będą naliczane w transakcjach gotówkowych oraz bezgotówkowych. Oznacza to, że będzie można je gromadzić podczas codziennych zakupów oraz płatności kartą. Współpraca nie jest jednak zupełnym przypadkiem. Od początku maja Alior Bank jest sponsorem Ultraligi – czołowych polskich rozgrywek w League of Legends.AFP
Tak interesującej współpracy na polskim rynku jeszcze nie było. Umieszczenie postaci z gry esportowej na karcie płatniczej banku wydaje się być ogromnym skokiem w przebijaniu się sportów elektronicznych do świadomości szerszego grona Polaków.
Tak interesującej współpracy na polskim rynku jeszcze nie było. Umieszczenie postaci z gry esportowej na karcie płatniczej banku wydaje się być ogromnym skokiem w przebijaniu się sportów elektronicznych do świadomości szerszego grona Polaków. AFP
Teraz do gry wchodzi Alior Bank ze swoją ofertą dla fanów League of Legends. Wydaje się, że ten projekt może być prawdziwym strzałem w dziesiątkę.
Teraz do gry wchodzi Alior Bank ze swoją ofertą dla fanów League of Legends. Wydaje się, że ten projekt może być prawdziwym strzałem w dziesiątkę. materiały prasowe
Według statystyk największą grupę kibiców stanowią fani w przedziale wiekowym od 21 roku życia do aż 35 lat. To wiek, w którym człowiek wchodzi w dorosłe życie, kończy edukacja, zaczyna pracę zarobkową. Dlatego też firmy celują w branżę esportową, gdyż tam mogą znaleźć swojego potencjalnego klienta.
Według statystyk największą grupę kibiców stanowią fani w przedziale wiekowym od 21 roku życia do aż 35 lat. To wiek, w którym człowiek wchodzi w dorosłe życie, kończy edukacja, zaczyna pracę zarobkową. Dlatego też firmy celują w branżę esportową, gdyż tam mogą znaleźć swojego potencjalnego klienta. materiały prasowe
Nic więc dziwnego, że producenci aut, napojów energetyzujących a nawet firmy browarnicze, jak chociażby Łomża w x-kom AGO coraz bardziej ochoczo inwestują w esport.
Nic więc dziwnego, że producenci aut, napojów energetyzujących a nawet firmy browarnicze, jak chociażby Łomża w x-kom AGO coraz bardziej ochoczo inwestują w esport. 123RF/PICSEL
Wielkie przedsiębiorstwa coraz częściej pukają do firm esportowych z propozycją współpracy. Takie firmy coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że zaprezentowanie się wśród kibiców esportowych, ekspozycja firmy, może przynieść bardzo dobre skutki i przyciągnąć nowych klientów. Mimo że uważa się kibiców esportowych za małoletnich, tak nie jest.
Wielkie przedsiębiorstwa coraz częściej pukają do firm esportowych z propozycją współpracy. Takie firmy coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że zaprezentowanie się wśród kibiców esportowych, ekspozycja firmy, może przynieść bardzo dobre skutki i przyciągnąć nowych klientów. Mimo że uważa się kibiców esportowych za małoletnich, tak nie jest. 123RF/PICSEL
Wniosek o jej otrzymanie będzie można złożyć poprzez wszelkie dostępne kanały dla klientów. Na graczy czeka jeszcze jedna ważna wiadomość.
Wniosek o jej otrzymanie będzie można złożyć poprzez wszelkie dostępne kanały dla klientów. Na graczy czeka jeszcze jedna ważna wiadomość.123RF/PICSEL
O nadchodzącej współpracy Alior Banku z Riot Games informowaliśmy już kilka dni temu, gdy pojawiła się jej zapowiedź. Wówczas nie znaliśmy jednak szczegółów. Teraz je poznaliśmy.
O nadchodzącej współpracy Alior Banku z Riot Games informowaliśmy już kilka dni temu, gdy pojawiła się jej zapowiedź. Wówczas nie znaliśmy jednak szczegółów. Teraz je poznaliśmy. 123RF/PICSEL
ESPORTER
emptyLike
Lubię to
Lubię to
like
0
Super
relevant
0
Hahaha
haha
0
Szok
shock
0
Smutny
sad
0
Zły
angry
0
Udostępnij
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Przejdź na