Reklama

Najwięksi twórcy internetowi współpracują z nowym serwisem Allegro.gg

Piotr "Izak" Skowyrski (1 841 683 subskrypcje na YouTube), Patryk "Rojo" Rojewski (1 586 562), Damian "Nervarien" Ziaja (455 575), Rezigiusz (3 203 817), PLKD (665 237) - to najważniejsi polscy influencerzy w dziedzinie gamingu i esportu. To właśnie oni pomagają dopasować najlepsze oferty w nowym, dedykowanym graczom, serwisie uruchomionym przez Allegro.

Największa polska platforma do sprzedaży online Allegro codziennie pyta miliony konsumentów "czego szukasz?". Niewątpliwie wśród młodych klientów poszukiwana i popularna jest rozrywka, w tym oczywiście gry. Dlatego Allegro zabiega o uwagę młodego konsumenta, wchodząc w gaming oraz esport poprzez współpracę z influencerami, wsparcie drużyn esportowych, ale przede wszystkim przez uruchomienie specjalnego serwisu dedykowanego graczom - Allegro.gg! GG, czyli w języku graczy “good game", znajdziemy już na Allegro.

Nowy użytkownik Allegro to gracz

Reklama

Nowy sprzęt, najlepiej oceniane gry i wszystko to, z czego korzystają influencerzy jest często wyszukiwane przez miłośników wirtualnej rozgrywki. Dlatego Allegro.gg w jednym miejscu skupia dokładnie to, "czego szukają". Założeniem jest ciągłe dostosowywanie ofert do potrzeb graczy oraz do trendów rynkowych.

Gra o gracza

Allegro aktywnie wspiera też polskie drużyny esportowe. PRIDE oraz Illuminar Gaming uczestniczyły w kampanii dedykowanej jednemu z najważniejszych turniejów - V4 Future Sports Festival Budapeszt 2018. Dzięki Allegro fani mogli oglądać transmisję meczów w języku polskim. W kluczowym momencie streaming oglądało aż 100 tysięcy osób. Podczas rozgrywek widzowie mogli śledzić starcia w Counter-Strike: Global Offensive, League of Legends, FIFA i Clash Royale.

Allegro nie do przelicytowania

Jak idzie Allegro? Turnieje League of Legends Championship Series i StarLaddera emitowane na kanałach Damiana “Nervariena" Ziaji oraz Piotra “Izaka" Skowyrskiego, których partnerem była polska platforma zakupowa on-line, obejrzało ponad 950 tysięcy widzów.

Materiały stworzone wokół serwisu dla graczy Allegro.gg zgromadziły łącznie ponad milion polubień w całej Polsce. Czas na kolejne “levele" do zdobycia nie tylko przez fanów gier, ale także przez Allegro w dialogu z nimi.

materiały prasowe
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy