Reklama

Play we współpracy z MediaCom rozpoczyna partnerstwo z Illuminar Gaming

​Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.

Illuminar Gaming to jedna z najstarszych polskich organizacji esportowych (istniejąca od grudnia 2015 r.), a jej dywizja League of Legends to najbardziej utytułowana polska drużyna, m.in. wielokrotny ESL Mistrz Polski, zdobywca drugiego miejsca na European Masters 2018 oraz zwycięzca zerowego sezonu Ultraligi.

Illuminar Gaming to jednak nie tylko sukcesy esportowe i rywalizacja, ale przede wszystkim zaangażowana społeczność, zbudowana wokół zawodników, influencerów i streamerów (takich jak m.in. Overpow, Tuttek, LisekHD, Shini, Ortis, Nieuczesana).

Marka Play od lat obecna jest w świecie sportów elektronicznych, wspiera graczy oraz angażuje się w wydarzenia esportowe, a teraz towarzyszyć będzie zawodnikom oraz influencerom zrzeszonym w Illuminar Gaming.

Reklama

Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising, struktury specjalizującej się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content. MediaCom przygotowywał m.in. rekomendację strategiczną oraz selekcję organizacji esportowych, a w czasie trwania współpracy będzie uczestniczył w bieżących projektach komunikacyjnych.

To nie pierwsza taka kooperacja świata elektronicznej rozrywki z operatorem GSM. Marka Play jest od lat obecna i aktywna w świecie sportów elektronicznych, m.in. jako partner największych eventów (takich jak np. Poznań Game Arena czy Intel Extreme Master Katowice), jak również współpracując z najpopularniejszymi gamerami, takimi jak: Izak, Rezi, Blowek, Jcob, Karolek, Gimper, Sitrox, Manoyek itp.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: illuminar gaming
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy