Reklama

Twitch: Nadchodzą zniżki. Co warto wiedzieć o SUBtember?

​Jak co wrzesień, na najpopularniejszej platformie streamerskiej dzieje się całkiem sporo. W ramach akcji SUBtember, użytkownicy Twitcha będą mogli zaoszczędzić na zakupie subskrypcji u swoich ulubionych twórców i streamerów. Event potrwa od 2 do 30 września.

"Aby uczcić streamerów i wspierające ich społeczności, pięć lat temu wprowadziliśmy SUBtember, który pozwala zaoszczędzić na subskrypcjach. Więc bez względu na to, czy kupujesz subskrypcję dla siebie lub kogoś innego po raz pierwszy, czy po raz setny, dziękujemy Ci, że bierzesz udział w tej niesamowitej podróży" - czytamy na oficjalnym blogu platformy.

Akcja, o której mowa, realizowana jest we współpracy z Grubhub, czyli amerykańską, mobilną platformą do zamawiania i dostarczania posiłków, która współpracuje z lokalnymi restauracjami w różnych miejscach.

Reklama

Od 2 do 30 września widzowie będą mogli zaoszczędzić 20% na nowych subskrypcjach miesięcznych. Zniżki te dotyczą również dawania subskrypcji w prezencie - innym użytkownikom. Administracja serwisu zapowiedziała także, że mimo zniżki - twórca otrzyma pełną cenę subskrypcji, która trafi na jego konto.

Istnieje w tym wszystkim jednak mały kruczek. Zniżki obowiązują tylko i wyłącznie do pierwszego miesiąca odnawialnej płatnej subskrypcji. Nie ma to natomiast zastosowania do istniejących odnawialnych subskrypcji lub subów wielomiesięcznych.

Warto także wiedzieć, że oferta dostępna jest jedynie na komputerach. SUBtember nie jest więc uznawany na urządzeniach mobilnych.

Według informacji zawartych na blogu: "SUBtember to część starań by pomóc twórcom w budowaniu i rozwijaniu społeczności na całym świecie".


ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy