Wzrost zainteresowania Polską Ligą Esportową to dobry sygnał dla całej branży

Polska Liga Esportowa /materiały prasowe

​Dokładnie 1547 publikacji w mediach oraz ponad 7 milionów złotych wartości szacunkowego ekwiwalentu reklamowego w 2018 roku. Te wyniki najlepiej oddają skalę zainteresowanie polskim esportem na przykładzie rodzimych rozgrywek. Liczba publikacji rok do roku wzrosła o 169 procent, a szacunkowego ekwiwalentu reklamowego aż o 288 procent.

Najbardziej imponującymi osiągnięciem Polskiej Ligi Esportowej w roku 2018, można określić wzrost zainteresowania rozgrywkami Ligi w mediach. Na przestrzeni 12 miesięcy pojawiało się aż 1574 publikacji, których szacunkowa wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 7 050 000 PLN. Średnio to wynik ponad 4 informacji dziennie odnoszących się do rozgrywek Polskiej Ligi Esportowej, zawodników, drużyn i wyników meczów.

Podsumowanie Sezonu Jesień 2018

Jesienny Sezon Polskiej Ligi Esportowej trwał od 13 sierpnia do 28 grudnia. Rozgrywki Counter-Strike: Global Offensive zakończyły się zwycięstwem zawodników AGO Esports, którzy w finale pokonali Miksturę wynikiem 3:0. Pompa Team wygrywając w League of Legends zdetronizowali Illuminar Gaming. W całej lidze zagrało 30 zespołów, którym przekazano łącznie 245 000 złotych.

W nowym szczeblu rozgrywek stworzonym w ramach Sezonu Jesień 2018, Dywizji Profesjonalnej, mieliśmy okazję zobaczyć występ 12 obiecujących zespołów CS:GO, które walczyły o wiosenny występ w Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej. Najlepszą drużyną okazało się Onca Gaming nie dając szans swoim rywalom w finale. Również drugi innowacyjny projekt organizowany w ramach Sezonu Jesień 2018 cieszył się dużą popularnością. Do udziału w Akademii Casterów zgłosiło się 28 osób z których najlepszy okazał się Kamil "Dziukens" Dziuk.

Reklama

Łącznie w ramach Sezonu Jesień 2018 mieliśmy okazję zobaczyć łącznie 340 godzin transmisji Twitch z rozgrywek. Materiały łącznie zostały wyświetlone 2,08 miliona razy, a całkowity czas który widzowie spędzili przed ekranami wyniósł ponad 23,5 miliona minut.

Dodatkowo Polska Liga Esportowa może pochwalić się ponad 815 opublikowanymi postami na Facebooku dotyczącymi wyłącznie Sezonu Jesień 2018. Zostały one wyświetlone przez ponad 9,7 miliona użytkowników i zyskały ponad 49,3 tysiąca polubień.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy