Reklama

Znana firma odzieżowa podejmuje współpracę z Fortnite

​Założony w Hiszpanii dom modowy Balenciaga podjął bardzo ciekawą współpracę. Otóż nowym partnerem firmy zostało Epic Games, które prezentuje na ubraniach logo Fortnite’a. Kolekcja jest dostępna na oficjalnej stronie.

Epic Games jest znane z tego, że ma bardzo nieszablonowe podejście do promocji swojej gry. Kilka lat temu w największych europejskich miastach, w tym w Warszawie postawiono kolorową lamę, która była jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli gry. Można było ją znaleźć W Barcelonie, Paryżu, Londynie czy Kolonii. Była to forma promocji kolejnego sezonu gry.

Bardzo charakterystyczną cechą jest również podejmowanie różnych współprac z gwiazdami popkultury, czy wplatanie słynnych postaci z kultury do uniwersum Fortnite’a. Na serwerach tego słynnego battle royale’a zagościli do tej pory między innymi tak znani artyści jak Travis Scott czy Ariana Grande. Wiele mówi się o tym, że niedługo ma dołączyć do tego grona Billie Elish. Epic Games nie miało również żadnych oporów, by wpleść do świata postaci ze Star Wars, samego Predatora, Johna Wicka czy też AVENGERS-ów.

Reklama

Wszystkie te akcje miały na celu jeszcze większe spopularyzowanie produktu spod skrzydeł Epic Games. Udawało się to, gdyż wiele mediów - nie tylko związanych z branżą gamingu czy esportu rozpisywało na temat tych współprac. Teraz głośno jest o kolejnej, związanej tym razem ze światem mody i to w bardzo poważnym stopniu.

Otóż słynny hiszpański dom mody, aktualnie mający swoją siedzibę w Paryżu - Balenciaga wypuścił kolekcję ubrań z logo gry. Jednak za tego typu gadżety będzie trzeba słono zapłacić. Czapeczka z daszkiem kosztuje około....1500 złotych. Za bluzę z kapturem należy zapłacić ponad 2800 złotych, a czarna koszula przylegająca to już wydatek rzędu czterech tysięcy złotych.

Nie są to zatem ubrania, które znajdą wielu nabywców. Znajdą się jednak z pewnością tacy, którzy skuszą się na tego typu ekstrawagancję.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy