Sukces mimo kontrowersji
Wokół premiery Overwatcha 2 było bardzo wiele kontrowersji. Niezadowolenie wśród weteranów wzbudził już fakt, jak niewiele contentu zaoferował w dniu premiery gry Blizzard. Pierwsza gra przez lata pozostawała nieaktywna i kiedy sequel wreszcie ujrzał światło dzienne, zadebiutował bez całego trybu PvE i diametralnych zmian względem poprzednika.
Kiedy przeanalizowano również nową monetyzacja Overwatcha, Blizzard zdawał się znajdować w bardzo ciężkiej sytuacji. Statystyki popularności sequela opublikowane w ostatnim raporcie Activision sugerują jednak, że wielu graczy nie zwraca uwagi na poważne problemy gry. Overwatch 2 w miesiąc zebrał 35 milionów użytkowników, a liczba graczy online każdego dnia jest dwa razy większa niż w jedynce.
Nowe ceny w sklepie Overwatcha 2
W nowej aktualizacji sklepu Blizzard zdecydował się zaadresować temat cen skinów. Pojedyncze skiny doczekały się sporych przecen. Deweloperzy chcą prawdopodobnie sprawdzić, jak to obniżenie cen wpłynie na sprzedaż skinów i znaleźć wreszcie optymalną cenę, która będzie optymalna zarówno dla użytkowników, jak i wydawcy.
Ponadto bazowe skiny można teraz kupować za Legacy Credits, walutę posiadaną przez graczy Overwatcha 1. Jak słusznie zauważyli już jednak użytkownicy Reddita, skiny sezonowe odblokować można tylko za prawdziwe pieniądze.