Reklama

Reklama

Overwatch 2 – nowe postaci będą odblokowywane przez Battle Pass

​Overwatch 2 idzie drogą Call of Duty. Nieodłączną częścią sequela będzie najwyraźniej Battle Pass, którego darmowa część pozwoli graczom wejść w posiadanie nowych, stopniowo dodawanych do gry postaci.

Nowa monetyzacja Overwatcha

Po zakończeniu beta testów dużo było dyskusji o tym, czy Blizzard stworzył pełnoprawny sequel. Wielokrotnie powtarzane było w społeczności określenie "Overwatch 1.5". Gracze widzieli wprowadzone zmiany, doceniali większość z nich, ale nie byli też gotowi stwierdzić, że jest to rewolucja, która wyjaśnia chęć stworzenia nowej gry.

Jedną z największych zmian planowanych na Overwatcha 2 jest monetyzacja. Ku uciesze wszystkich graczy, z gry wreszcie znikają loot boxy. W ich miejsce FPS Blizzarda dostanie sklep z przedmiotami kosmetycznymi oraz klasyczny Battle Pass. Sklep pozwoli oczywiście za prawdziwe pieniądze kupować różne skiny, a Battle Pass będzie podzielony na część darmową oraz premium.

Reklama

Postaci częścią Battle Passa

Blizzard był najwyraźniej ostatnio na wykładzie u Raven Software i postanowili wyciągnąć lekcję z podjętych w Call of Duty decyzji. Battle Pass pod względem zaprojektowania może w rezultacie przypominać ten, który dostępny jest aktualnie w Warzone oraz Vanguard.

Nowe postaci będą odblokowywane poprzez Battle Pass. Już w pierwszym sezonie w ręce graczy ma trafić Kiriko, następna bohaterka. Aby ją zdobyć, będzie trzeba wbić konkretny poziom przepustki sezonowej. Blizzard zapewnił już jednak, że nowe postaci będą częścią darmowej części Battle Passa, więc jeżeli ktoś nie planuje wydawać pieniędzy na grę, wciąż będzie mógł zagrać wszystkimi bohaterami.

Ponadto, zakup Premium Battle Passa zapewni od razu dostęp do nowej postaci. Podobnie sytuacja wygląda z broniami w Call of Duty. Obie są zawsze dostępne w darmowej części przepustki, ale jeżeli wydamy CoD Pointsy na Battle Passa, automatycznie dostajemy 20 poziom i jedna z broni od razu trafia do naszego ekwipunku.

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy