Reklama

Reklama

Baltic Playground: Turniej promocyjny i otwarte kwalifikacje

​Już w pierwszy weekend listopada wystartują otwarte kwalifikacje do turnieju promocyjnego Baltic Playground. Dwie najlepsze formacje Promotional Tournament awansują do drugiej dywizji Ultraligi. Organizatorem rozgrywek jest agencja GAM3RS_X.

Po finałach LAN-owych podczas Meet at Rift w Łodzi, przyszedł czas na kontynuację sezonu 2022 w Baltic Playground. Już na początku listopada wystartują otwarte kwalifikacje do turnieju promocyjnego, w którym uczestnicy będą walczyć o awans do kolejnego etapu i docelowo o awans do drugiej dywizji Ultraligi.

Droga do drugiej dywizji Ultraligi została podzielona na dwie fazy - Regular oraz Main. W tej pierwszej czekają już reprezentanci Żółwi Błotnych oraz Klubu R, którzy wywalczyli sobie awans podczas finałów pierwszego sezonu Baltic Playground. Dołączą do nich dwie drużyny wyłonione na drodze otwartych kwalifikacji. Do etapu Main awansują dwie najlepsze formacje z fazy Regular i zmierzą się ze spadkowiczami z drugiej dywizji Ultraligi, czyli Thunderflash i Meavedron. Na zwycięzców czeka awans, lub powrót, do drugiej UL.

Reklama

Pełen harmonogram rozgrywek wygląda następująco:

  • 6 listopada - pierwsze otwarte kwalifikacje
  • 13 listopada  - drugie otwarte kwalifikacje
  • 18 - 20 listopada - Promotional Regular
  • 2 - 4 grudnia - Promotional Main

Obydwa etapy turnieju promocyjnego zostaną rozegrane według drabinki podwójnej eliminacji, a wszystkie mecze będą miały charakter best-of-five. Drużyny Żółwie Błotne oraz Klub R dostają ułatwiony start w fazie Regular i zaczną grę od drugiej rundy drabinki wygranych.

Rozgrywki z Promotional Main będą transmitowane na kanale Nervariena, w duecie komentatorskim ponownie pojawią się Damian “Nervarien" Ziaja oraz Łukasz “Leo" Mirek.

Głównym partnerem został Alior Bank wraz z Mastercard, który ponownie wspiera esport oraz graczy. Bank w swojej ofercie posiada “Konto dla gracza", dzięki któremu można zdobyć unikatową kartę z Mistrzowską Ashe - bohaterką League of Legends. W ramach konta dostępnych jest 11 korzyści, z których 2 są zawsze darmowe.

Po aktywacji i zarejestrowaniu karty w Programie Mastercard Bezcenne Chwile, posiadacz zbiera punkty, które można wymienić na atrakcyjne nagrody jak Riot Points, skrzynie Hextech z kluczem, skiny, czy peryferia komputerowe.

Partnerem rozgrywek została marka Displate producent metalowych plakatów, zaprojektowanych po to, by celebrować swoje pasje. Marka była partnerem tytularnym pierwszej edycji wydarzenia Meet at Rift w Łodzi, podczas którego rozegrano finały LAN-owe Baltic Playground.

Najlepsze tematy

Reklama