Reklama

Honda nowym sponsorem LCS

​Wygląda na to, że japoński konglomerat zagości na dłużej w świecie esportu. Po wcześniejszym zapoznaniu się z branżą, Honda wchodzi teraz na znacznie wyższy poziom.

Jak słusznie zauważył wczoraj Matt Archambault w swoim poście na oficjalnej stronie League of Legends informującym o tym przełomowym wydarzeniu, Honda jest teraz pierwszym producentem samochodów w historii LCS, który współpracuje nie tylko z samymi rozgrywkami, ale również jedną z drużyn biorących w nich udział.

Honda dołącza również do rosnącej w siłę listy partnerów LCS w najlepszym do tego momencie, na chwilę przed rozpoczęciem playoffów oraz sobotnim meczem pomiędzy TSM a Clutch Gaming. Według ostatnich informacji, pierwsze reklamy Hondy podczas transmisji z LCS zobaczymy już 10 sierpnia.

Reklama

Amerykańska scena League of Legends kontynuuje również prezentowanie kolejnych kontrargumentów w kierunku osób jeszcze niedawno narzekających na bardzo przeciętny stan rozgrywek. Wśród ekspertów toczono kilka zaciętych dyskusji o tym, że w porównaniu do początków LEC, LCS wygląda dosyć słabo.

Jak zaznaczył na końcu informacji prasowej Archambault, Ameryka nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa.

Honda, jako nowy partner LCS, dołącza do Alienware, Rocket Mortgage, State Farm, Secretlab, We Are Nations, YouTube, Twitch oraz Caffeine.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy