Reklama

​Mercedes sponsorem turnieju esportowego

Kolejna duża firma coraz poważniej decyduje się wejść w esport. Mowa o Mercedes-Benz, który został sponsorem tytularnym turnieju esportowego w Lizbonie.

O zainteresowaniu Mercedesa co do esportu mówiło się od jakiegoś czasu. Marka samochodowa jest kolejną znaną firmą, jaka zdecydowała się zainwestować w elektroniczne rozgrywki. Wcześniej swój swą obecność w esporcie zaznaczyli m.in. adidas czy też Play.

Marka samochodowa postawiła kolejny krok w stronę inwestowania w profesjonalne rozgrywki. Mercedes został bowiem sponsorem tytularnym turnieju, jaki będzie miał miejsce w Lizbonie w dniach 9-10 czerwca.

W zmaganiach udział weźmie sześć zespołów. Cztery z nich zostaną zaproszone przez organizatora. Dwie pozostałe wywalczą z kolei sobie miejsce poprzez kwalifikacje. Główny turniej będzie posiadał pulę 50.000 dolarów.

Patryk Głowacki

Reklama
ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Counter Strike
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy