Activision sprzedało już osiem miejsc w Call of Duty Global League
Wczorajszy raport dotyczących zarobków Activision w ostatnim kwartale przedstawił kilka ciekawych informacji. Jedną z nich jest fakt, że udało im się sprzedać kolejne miejsce w nadchodzącej do Call of Duty franczyzie.
Call of Duty Global League to kolejny krok Activision w kierunku rozwoju sceny esportowej popularnego, konsolowego FPS-a. Razem z rozpoczęciem kolejnego sezonu oraz premierą Modern Warfare, które już samo w sobie zapowiada się na sporą rewolucję, zmienić ma się również charakter środowiska competitive.
Call of Duty idzie śladem m.in. League of Legends oraz Overwatcha i wprowadza franczyzy. Global League ma przypominać Overwatch League, za które również odpowiedzialne jest Activision. Podobnie jak w przypadku gry Blizzarda, organizacje zaangażowane w ligę będą zmuszone stworzyć nowe marki wokół tych rozgrywek, jednocześnie skupiając się wokół konkretnych miast.
Podczas wczorajszego raportu o dochodach Activision dowiedzieliśmy się, że do Global League dołączy kolejna organizacja. Nie znamy jeszcze niestety żadnych szczegółów, inwestor nie został przedstawiony, a samo miasto również pozostaje tajemnicą, ale oznacza to nieustające zainteresowanie nowymi rozgrywkami ze strony świata esportowego.
Nowa drużyna dołączy do siedmiu potwierdzonych już wcześniej miast, Nowego Jorku, Los Angeles, Minnesoty, Dallas, Toronto, Atlanty i Paryża.