Reklama

Amazon Prime Gaming sponsorem klubu piłkarskiego

​Platforma Prime Gaming zawarła nową umowę partnerską. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że portal, którego właścicielem jest światowy gigant - Amazon zaczął współpracę opartą na sponsoringu piłkarskiej drużyny Stevenage F.C., która rywalizuje w angielskiej EFL League Two.

Branża gamingu rozwija się bardzo dynamicznie. Niemal codziennie zawierane są nowe kontrakty i podpisywane umowy biznesowe. Jednak współpraca sponsorska między wspomnianymi podmiotami wymyka się poza granice pewnych schematów. Platforma związana z grami i sport w najczystszej postaci to jednak dosyć ciekawa kombinacja.

Prime Gaming to pewien rodzaj usług oferowany przez potentata na rynku - Amazon, czyli czwartą w kolejności, największą firmę na świecie. Sam Prime Gaming skupia się na oferowaniu treści związanych z grami. Możliwe jest ich kupowanie, pobieranie, a także cała paleta korzyści związana z serwisem streamerskim Twitch.tv, włącznie z darmową - miesięczną subskrypcją.

Reklama

Klub, który sponsorowany będzie przez Amazon, partycypuje w League Two angielskich rozgrywek w piłce nożnej. W sezonie 2018/2019, średnia widownia na stadionie tej drużyny gościła 2715 kibiców.

Dwuletnia współpraca sponsorska obejmować będzie przede wszystkim dedykowane koszulki meczowe - zarówno domowe, jak i wyjazdowe. W samym centrum pojawi się logo Prime Gaming, które zastąpi sponsora z ubiegłego roku - firmę Burger King.

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś na świecie

Raporty specjalne

Rekomendacje