Anonymo Esports: Nowa organizacja esportowa na polskim rynku
Na polskim rynku pojawiła się nowa organizacja esportowa o nazwie Anonymo Esports. U sterów owej organizacji będą Mateusz "Sówek" Kowalczyk, w roli CEO, oraz Adam "Jotosha" Kozierowski jako COO. Oprócz wymienionej dwójki tworzyć ją będą także inwestorzy zewnętrzni, którzy będą czuwać nad rozwojem biznesowym spółki.
Organizacja powstała w celu wypełnienia luki polskiego rynku CS:GO poprzez stworzenie drużyny na najwyższym poziomie rozgrywek mogącej rywalizować na scenie międzynarodowej. Niemniej jednak organizacja ma na celu skupiać zarówno środowisko esportowe, jak i influencerskie.
Założeniem organizacji jest zbudowanie silnej, rozpoznawalnej marki, która stworzy nierozerwalne więzi z szeroko pojętym światem gamingu i esportu poprzez zaangażowanie ze strony zarządu, staffu, jak i influencerów zakontraktowanych z Anonymo Esports. Wszelkie podjęte przez organizację działania mają na celu zbudowanie mostów między światem mainstreamu i gamingu, a także stworzenie środowiska sprzyjającego rozwojowi osób z aspiracjami na objęcie stanowiska m.in. w branży esportowej. Anonymo chce wyznaczyć nowy kierunek w esporcie, nie zapominając przy tym o utartych już ścieżkach, którymi branża podąża od lat.
Pierwszym krokiem Anonymo będzie ogłoszenie składu reprezentującego markę podczas 36. sezonu ligi MDL za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych. W międzyczasie można także spodziewać się kolejnych ogłoszeń między innymi influencerów, członków zespołu, oraz inwestorów i sponsorów, którzy wspólnie będą budować nowo powstałą organizację.