AXE sponsorem strategicznym AGO Esports
Polski oddział marki AXE, zajmującej się dystrybucją produktów do pielęgnacji dla mężczyzn, podpisał umowę z organizacją AGO Esports, stając się tym samym jej sponsorem strategicznym. Jest to pierwsze działanie tej firmy na polskim rynku esportowym.
Współpraca obejmować będzie działania na kanale YouTube organizacji AGO Esports, który tworzony jest wspólnie z grupą Abstra, liderem produkcji Social Video w Polsce. Ponadto logotyp AXE znajdzie się na koszulkach zawodników, a także na grafikach w social media.
Organizacja AGO Esports powstała w listopadzie 2016 roku. Aktualnie pod swoimi skrzydłami posiada jedną z najlepszych drużyn Counter Strike: Global Offensive na świecie, która obecnie zajmuje 19 miejsce w rankingu HLTV. Podopieczni "Jastrzębi" w nowych strojach zaprezentują się już w najbliższy weekend podczas Intel Extreme Masters w Katowicach oraz na turnieju WESG w Chinach.
Portfolio marki AXE składa się z dezodorantów oraz antyperspirantów w charakterystycznych metalowych puszkach oraz w formie roll-on, żeli pod prysznic, a także zapachów dla mężczyzn, które stworzone zostały przez kreatorkę perfum - Ann Gotlieb.