Reklama

"Basenowa" kategoria na Twitchu okazała się hitem

Nowa kategoria "Pools, Hot Tubs and Beaches" robi furorę na Twitch.tv. Przez pierwsze kilka dni oglądano ją przez ponad 2 miliony godzin. Można było jednak spodziewać się tego, że kontrowersyjny dział na Twitchu będzie bardzo popularny.

W drugiej połowie maja uruchomiono nową kategorię. Przeznaczona jest ona dla osób, które chcą streamować z basenów czy plaż. Był to oczywisty odzew na powstały trend w kategorii "Just Chatting". Wiele kobiet transmitowało z basenu, będąc ubranymi jedynie w strój kąpielowy. Budziło to ogromne kontrowersje wśród twórców i użytkowników platformy streamingowej.

Wiele osób zwracało uwagę na fakt, że takie transmisje mogą mieć bardzo szkodliwy wpływ na dzieci - Twitch jest bowiem dozwolony już od 13 roku życia. Streamerzy zwracali uwagę, że małoletni widzowie mogliby się inspirować tego rodzaju twórczyniami i sami rozpoczynać tego rodzaju karierę.

Reklama

Administracja portalu początkowo zablokowała reklamy największej gwieździe sektora tego rodzaju rozrywki - Kaitlyn "Amouranth" Siragusie, co skutkowało stratą kilkudziesięciu tysięcy dolarów. Potem jednak nastąpiła bardziej radykalna reakcja - powstała nowa kategoria, która jakoby spowodowała oderwanie się tego rodzaju kontentu od działu "Just Chatting". Wspomniane "Pools, Hot Tubs and Beaches" od razu zrobiło wielką furorę wśród użytkowników Twitcha.

W ciągu pierwszych pięciu dni działania oglądano ja przez dwa i pół miliona godzin. To ogromne liczby, pokazujące, że "basenowy" trend jest bardzo lubiany przez użytkowników. Największą gwiazdą była oczywiście Siragusa, którą oglądano łącznie przez pół miliona godzin. Takie statystyki mogą jeszcze bardziej napędzić fanki kąpania się w basenie podczas streamowania.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: twitch.tv