Reklama

Reklama

Bud Light partnerem NBA 2K League

​NBA 2K League znalazła nowego partnera do swojej współpracy. Kolejną marką wspierającą esportowe zmagania koszykarzy zostało piwo Bud Light.

Oba podmioty porozumiały się ze sobą z różnych przyczyn. Pierwszą z nich jest wieloletnia współpraca pomiędzy NBA, a Anheuser-Busch, czyli koncernu mającego w swoich szeregach wspomniane piwo. Ponadto sam Bud Light coraz śmielej wkracza w esport. Dowodem na taką tezę jest podpisanie umowy z Overwatch League, a także wpisanie do urzędu patentowego konkretnych fraz, które nie ujrzały jeszcze światła dziennego.

Co do współpracy z NBA 2K League, to na razie nie są znane szczegóły sprawy. Pozytywnie jednak o całej korelacji wypowiedział się Nick Kelly, który we wspomnianym koncernie piastuje stanowisko ds. marketingu sportowego w USA. Jego zdaniem istotę rozwoju swej marki w esporcie stanowi zawieranie porozumień z odpowiednimi partnerami. Takie miano Kelly przypisuje elektronicznej lidze NBA, gdyż jego zdaniem jest ona jednymi z najpopularniejszych rozgrywek. To z kolei daje marce Bud Light mocniej przeniknąć i rozwinąć się na nowym rynku.

Reklama

Tym samym NBA 2K League podjęło kolejną współpracę. Wcześniej liga porozumiała się m.in. ze Snickersem, Intelem, Twitchem, AT&T, czy też HyperX. Ponadto fragmenty rozgrywek zostaną również transmitowane w Chinach, gdyż liga związała się z Tecent.

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy