Bud Light partnerem NBA 2K League
NBA 2K League znalazła nowego partnera do swojej współpracy. Kolejną marką wspierającą esportowe zmagania koszykarzy zostało piwo Bud Light.
Oba podmioty porozumiały się ze sobą z różnych przyczyn. Pierwszą z nich jest wieloletnia współpraca pomiędzy NBA, a Anheuser-Busch, czyli koncernu mającego w swoich szeregach wspomniane piwo. Ponadto sam Bud Light coraz śmielej wkracza w esport. Dowodem na taką tezę jest podpisanie umowy z Overwatch League, a także wpisanie do urzędu patentowego konkretnych fraz, które nie ujrzały jeszcze światła dziennego.
Co do współpracy z NBA 2K League, to na razie nie są znane szczegóły sprawy. Pozytywnie jednak o całej korelacji wypowiedział się Nick Kelly, który we wspomnianym koncernie piastuje stanowisko ds. marketingu sportowego w USA. Jego zdaniem istotę rozwoju swej marki w esporcie stanowi zawieranie porozumień z odpowiednimi partnerami. Takie miano Kelly przypisuje elektronicznej lidze NBA, gdyż jego zdaniem jest ona jednymi z najpopularniejszych rozgrywek. To z kolei daje marce Bud Light mocniej przeniknąć i rozwinąć się na nowym rynku.
Tym samym NBA 2K League podjęło kolejną współpracę. Wcześniej liga porozumiała się m.in. ze Snickersem, Intelem, Twitchem, AT&T, czy też HyperX. Ponadto fragmenty rozgrywek zostaną również transmitowane w Chinach, gdyż liga związała się z Tecent.