Reklama

Call of Duty: Black Ops 6 święci triumfy. Pierwszy duży sukces na koncie gry

Po fatalnej ubiegłorocznej premierze Call of Duty: Modern Warfare 3, bestsellerowa franczyza z cyklu Call of Duty zaczyna przywracać swój blask. A wszystko to zasługa dosyć solidnej premiery Call of Duty: Black Ops 6. Gra pojawiła się już na rynku i może poszczycić się pierwszymi sukcesami.

Eksperci i analitycy rynku gamingowego nie mieli wątpliwości, że powrót do cyklu Black Ops może okazać się strzałem w dziesiątkę dla ożywienia całej kultowej już serii strzelanek rozwijanych od ponad dwóch dekad. Treyarch dostarczyło miłośnikom Call of Duty całkiem solidną porcję rozrywki wraz z debiutem nowej odsłony.

Warto w tym miejscu przypomnieć, że w ubiegłym roku seria przeżywała całkiem spore załamanie. Modern Warfare 3 okazał się być jedną z najgorszych gier wydawanych pod banderą Call of Duty. Miałka i "pisana na kolanie" warstwa fabularna dla jednego gracza okraszona bardzo wysoką ceną za grę, przelała czarę goryczy.

Reklama

Wtedy już było wiadomo, że musiałaby się stać potężna katastrofa, by Black Ops 6 nie przebił ubiegłorocznej odsłony. Modern Warfare 3 osiągnął na Steamie zaledwie 190 tys. jednocześnie grających w weekend premierowy tej gry. W przypadku najnowszego Black Ops 6 mówimy o dużo lepszym rezultacie i aż 306 tys. graczy zalogowanych w szczycie.

Oczywiście, choć wynik jest świetny, to nadal królem w tej kategorii pozostaje Modern Warfare 2 z 2022 roku, który przyciągnął na popularnej platformie Steam prawie pół miliona graczy. Obecny wynik Black Ops 6 daje i tak sporo powodów do radości producentom i wydawcom, bowiem pozwala uplasować tę produkcję w czołówce pięciu najchętniej ogrywanych tytułów serwisie od Valve.

Black Ops 6 zbiera póki co mieszane opinie na Steamie. Gracze chwalą tryb kampanii, ale narzekają na to na zbyt małe i kiepsko zaprojektowane mapy w rozgrywce sieciowej. Krytyka adresowana jest także w kierunku optymalizacji sprzętowej i problemów z połączeniem się z serwerami.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy