Reklama

Call of Duty Black Ops 6 w Xbox Game Pass? Powiadomienia zdradziły plany Microsoftu

Wygląda na to, że bariera wejścia do Call of Duty może w tym roku ulec znaczącej zmianie. Kolejne wskazówki sugerują, że Black Ops 6 ma trafić do Xbox Game Passa.

Już parę godzin po oficjalnym ogłoszeniu przejęcia Activision Blizzard przez Microsoft rozpoczęły się spekulacje na temat przyszłości obu firm. Amerykanie zarzekali się oczywiście, że najpopularniejsze produkcje wydawcy nie staną się ekskluzywne dla Xboxa i na razie dotrzymują tego słowa, ale spodziewaliśmy się, że Xbox Game Pass może z czasem stać się bezkonkurencyjną subskrypcją.

Fakt ten potwierdza powiadomienie, które otrzymała niedawno część użytkowników Game Passa. Graczy poinformowano, że Call of Duty Black Ops 6 ma w dniu premiery trafić do usługi Microsoftu. Oczywiście fakt ten nie został jeszcze oficjalnie zapowiedziany i powiadomienie to zostało wysłane zbyt wcześnie, prawdopodobnie podczas przygotowań do czerwcowego eventu.

Reklama

Plany Microsoftu potwierdził dodatkowo Jez Corden z Windows Central. W odpowiedzi na screen powiadomienia napisał krótko, że oficjalną zapowiedź powinniśmy dostać w przyszłym tygodniu. Microsoft szykuje się więc aktualnie na prawdziwą bombę dla wszystkich użytkowników Xbox Game Passa i ogłoszenie, które z otwartymi ramionami przyjmie wielu graczy.

Dla większość fanów Xboxa będzie to świetna wiadomość. Regularnie korzystając z PC lub konsoli Microsoftu mają prawdopodobnie wykupionego Game Passa i na co dzień cieszą się jego benefitami. Call of Duty Black Ops 6 będzie dodatkowym atutem popularnej już usługi. Jest to gra wyczekiwana od dłuższego czasu i przerwa od Modern Warfare, które zdążyły zmęczyć wielu weteranów COD-a.

Niższa bariera wejścia do Call of Duty może dodatkowo zadziałać na korzyść całej serii. W nowej erze COD-a monetyzacja gry odgrywa bardzo dużą rolę i jest przedmiotem licznych kontrowersji. Płacimy bowiem 70 dolarów za podstawową wersję nowej odsłony i dostajemy grę, która pełna jest mikropłatności, kolorowych skinów i absurdalnych zestawów, których cena często przekracza cenę samej gry.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy