Reklama

​Call of Duty: Modern Warfare 2 - kampania bije rekordy popularności

Kampania w Call of Duty: Modern Warfare 2 podbija serca graczy, którzy w komentarzach i licznych recenzjach rozpływają się z zachwytu nad grafiką, akcją, klimatem i fabułą. Okazuje się, że produkcja podbija także ranking popularności na platformie Steam.

Call of Duty: Modern Warfare 2 już za rogiem

Modern Warfare 2 znajduje się aktualnie na szczycie jeśli chodzi o najbardziej wyczekiwane gry wideo. Na szczęście już za kilka dni tytuł oficjalnie zagości na półkach sklepowych ku uciesze fanów kultowej już serii. Ci, którzy zakupili grę w przedsprzedaży, otrzymali wczesny dostęp do kampanii.

Pierwsze oceny tejże kampanii są wręcz fantastyczne. Gracze chwalą sobie aspekty techniczne takie jak oprawa graficzna czy płynność gry, a ponadto wiele ciepłych słów pada wobec zaprojektowanej przez deweloperów akcji, fabuły i historii.

Reklama

Okazuje się, że zabieg Activision związany z udostępnieniem kampanii w Call of Duty: Modern Warfare 2 dla wszystkich przedsprzedażowych klientów okazał się strzałem w dziesiątkę. Według serwisu SteamDB tytuł przyciągnął maksymalnie przeszło 94 tys. zalogowanych jednocześnie graczy.

Z kolei w momencie pisania tego materiału liczba graczy oscyluje w granicach 50 tys., co i tak jest świetnym rezultatem. Oczywiście większą grywalność wygenerowały otwarte testy beta, które miały miejsce we wrześniu. Wówczas licznik graczy zatrzymał się na liczbie sięgającej 170 tys.

Najistotniejsze jest jednak to, że do rozgrywki wraz z otwarciem wszystkich innych trybów (wieloosobowego i kooperacyjnego) pozostało kilka dni, a wstępne oceny jednoznacznie mówią, że warto było tyle czekać na nową część kultowej serii Call of Duty.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy