Reklama

Call Of Duty: Modern Warfare bez skrzyń z losową zawartością

​Activision wprowadza mile widziane zmiany w nadchodzącej strzelance Call of Duty: Modern Warfare. Oczekiwana produkcja rezygnuje z kontrowersyjnych skrzyń z losową zawartością na rzecz modelu znanego z Destiny 2 czy Fortnite, a więc zaoferuje opcję zakupu specjalnej "przepustki" z bonusami.

Co więcej, w odróżnieniu od wielu poprzednich odsłon słynnej serii, wszystkie tryby oraz mapy dodawane w DLC po premierze będą dostępne za darmo dla wszystkich zainteresowanych. Koniec więc z przepustkami sezonowymi oraz krytykowanym dzieleniem społeczności użytkowników.

Graczom nigdy nie podobało się, że już zaraz po debiucie rzesza grających dzieliła się na tych, którzy grają tylko na podstawowych mapach oraz na tych, którzy zdecydowali się wydawać pieniądze na dodatki. Teraz taki podział na dobre zniknie, co powinno poprawić żywotność produkcji.

Reklama

Idąc dalej, jak zapowiadano już wcześniej, posiadacze wersji PC oraz Xbox One nie będą musieli czekać dłużej na nowe treści. Umowa marketingowa z Sony obejmuje bowiem na wyłączność "tylko" część trybu kooperacji, ale za to na cały rok, co już zdążyło wywołać sporą falę krytyki.

Możliwa będzie także zabawa pomiędzy platformami. Najmilej widzianą zmianą jest jednak chyba właśnie zrezygnowanie ze skrzyń z losową zawartością, które stają się dla twórców gier coraz większym problemem, z kłopotami prawnymi w niektórych krajach oraz węszącymi politykami.

Dlatego też obecnie coraz większą renomą cieszy się właśnie model spopularyzowany przez Fortnite, wprowadzony także w Apex Legends, Rocket League czy niedawno w Destiny 2 po przejściu na darmowy model dystrybucji. Gracze otrzymają Battle Pass i będą go awansować na kolejne poziomy.

Ścieżki będą dwie: darmowa i płatna, obie zaoferują szereg dodatków kosmetycznych, odblokowywanych wraz z kolejnymi poziomami przepustki. To powinno pomóc w otrzymaniu graczy na serwerach przez dłuższy czas i usunie efekt losowości - użytkownicy będą widzieć, co dostaną.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy