Reklama

Call of Duty: Modern Warfare przebiło pod względem sprzedaży poprzednie części serii

​Według oficjalnych danych Call of Duty: Modern Warfare przebija pod względem sprzedaży wcześniejsze odsłony popularnej marki. Do tego sukcesu przyczynił się również darmowy battle royale Warzone.

Call of Duty: Modern Warfare zdobyło ogromną popularność wśród fanów serii, co potwierdzają dane z najnowszego raportu finansowego Activision Blizzard. Wynika z nich, że ubiegłoroczna część przebiła pod względem sprzedanych egzemplarzy poprzednie epizody.

Wprawdzie nie znamy dokładnych statystyk, aczkolwiek wydawca zaznaczył, że dwie trzecie nabyto w formie cyfrowej. Do tego sukcesu zdaniem Activision w niemałym stopniu przyczyniło się darmowe Warzone, które obecnie pozostaje zintegrowane właśnie z Modern Warfare.

Po zagraniu w battle royala niektórzy przekonali się do nabycia głównej gry. Łączna liczba godzin spędzonych w Modern Warfare oraz Warzone jest prawie siedem razy wyższa niż w przypadku Call of Duty: Black Ops 4, który także oferował wariant battle royale, aczkolwiek nie osiągnął on tak dużego sukcesu i raczej został przez graczy zapomniany. Warto wspomnieć, że Warzone w grudniu zostanie połączony z Call of Duty: Black Ops Cold War, które zadebiutuje 13 listopada.

Reklama

Użytkownicy pierwszej produkcji zachowają wszystkie dotychczasowe postępy, czy przedmioty, również te z Modern Warfare, zaś gracze otrzymają wybór, z którego ekwipunku w tym treści zamierzają korzystać.

Całość będzie przeprowadzona w ramach pierwszego sezonu, które przebiegną identycznie jak w przypadku poprzednich odsłon. Warzone również dzieli się na sezony i oba projekty zaoferują przepustki bojowe, dające płatny dostęp do szeregu skórek do broni, czy innych elementów premium niedostępnych dla zwykłych użytkowników.

Marcin Jeżewski - ITHardware.pl

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy