Call of Duty może planować debiut własnej subskrypcji
Microsoft przejął dowodzenie nad Activision i w pierwszej kolejności zabrał się najwyraźniej za Call of Duty. Najnowsza oferta pracy sugeruje, że popularny FPS może doczekać się swojej własnej subskrypcji.
Call of Duty przechodzi ostatnio sporo zmian. Warzone dostał nową mapę i odświeżoną wyspę Rebirth, Vanguard kontynuuje rozwój w systemie sezonowym, a Activision zapowiedziało, że Call of Duty kończy z corocznym planem wydawniczym i Modern Warfare 2022 ma wystarczyć fanom aż na dwa lata. Wygląda na to, że to nie koniec zmian.
Charlie Intel na Twitterze zwrócił uwagę nowej oferty pracy w dziale marketingu w Activision. W treści oferty wspomniane zostają innowacyjne doświadczenia dla społeczności, gra między platformami, rozwój mobilnych gier wideo oraz zawartość oparta na subskrypcji. Ten ostatni szczegół zyskał zainteresowanie większej liczby fanów.