Reklama

Call of Duty: Warzone Mobile - nowe szczegóły na temat gry

​Mobilny Call of Duty: Warzone zapowiada się na bardzo ambitny projekt. Wystartowała właśnie strona poświęcona grze, która zdradza na jej temat kilka interesujących szczegółów.

Ważny rok dla Call of Duty

Rok 2022 może się okazać kluczowym dla przyszłości Activision Blizzard. Firma jest już prawie w rękach Microsoftu, Wrath of the Litch King Classic debiutuje 26 września, tydzień później pojawi się Overwatch 2, a pod koniec roku dostaniemy jeszcze Dragonflighta. W międzyczasie na półki sklepowe trafi Call of Duty: Modern Warfare 2.

Gdyby tego było mało, Activision postanowiło zrezygnować w tym roku z corocznego planu wydawniczego Call of Duty. 28 października zadebiutuje więc gra Infinity Ward, sequel do Modern Warfare z 2019 roku, a kolejna odsłona serii, nowy Black Ops, pojawi się dopiero za dwa lata. Infinity Ward stoi więc przed bardzo trudnym zadaniem stworzenia gry na tyle angażującej, że zrekompensuje Activision brak nowej gry w 2023 roku.

Reklama

Nowe szczegóły na temat Call of Duty: Warzone Mobile

Długo czekaliśmy na jakieś informacje dotyczące Call of Duty: Modern Warfare 2. Zobaczyliśmy zapowiedź kampanii, kilka zwiastunów i materiałów promocyjnych, ale Activision oraz Infinity Ward milczeli w kwestii multiplayera, który większość weteranów interesuje najbardziej.

Okazuje się, że wszystko zostało zachowane na ostatnią chwilę. Już 15 września ma odbyć się oficjalna prezentacja, gdzie zobaczymy nie tylko MW2, ale również przyszłość całej serii.

Częścią dalszych planów rozwoju Call of Duty jest oczywiście Warzone 2 oraz Warzone Mobile. Na kilka dni przed planowanym wydarzeniem zadebiutowała oficjalna strona mobilnemu battle royale.

Dowiadujemy się z niej, że lobby w grze będzie w stanie pomieścić aż 120 osób i zaoferuje łączony progres. Możliwe więc, że od tego roku prestiż konta, a może nawet skiny i odblokowane bronie, będą wspólne zarówno dla Warzone i multiplayera, jak i dla Warzone Mobile.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Activision Blizzard
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy