Call of Duty: Warzone - twórcy zatrudnili dużą grupę specjalistów
W sumie ponad 100 osób. Co najmniej 12 producentów, blisko 40 programistów i testerów, 30 artystów i animatorów oraz 10 projektantów. Tylu specjalistów zatrudniono od sierpnia 2020 roku w Raven Software - producencie popularnej gry z gatunku battle royale - Call of Duty: Warzone.
W ciągu niespełna roku, liczba developerów w Raven wzrosła o blisko 50%. Nowo zatrudnieni pracownicy mają swoim doświadczeniem wspierać rozwój CoD: Warzone. Produkcja ta jest obecnie jedną z najpopularniejszych gier z gatunku battle royale.
Warto dodać, że niemal wszyscy, którzy dołączyli do studia, zatrudnieni byli wcześniej w konkurencyjnych firmach takich jak Epic Games, Respawn Entertainment czy Ubisoft i odpowiedzialni za produkcję m.in. Fortnite i Apex Legends.
Najbardziej znaczącymi personami, które zasiliły szeregi Raven są: Ted Timmins - dyrektor odpowiedzialny za powstanie Far Cry 6, Manuel Torres Pineda - główny animator w Respawn Entertainment oraz William Fine - producent w Epic Games.
Wszystko wskazuje na to, że Raven może już niebawem przeforsować granicę 400 zatrudnionych specjalistów. Na stronie firmy widnieją oferty pracy dla kolejnych 41 pracowników z różnych dziedzin.
Jeśli urzeczywistni się powyższe, przed studiem odpowiedzialnym za nową grę z serii Call of Duty, pojawi się wizja bycia hegemonem w branży gier, a w szczególności strzelanek online.
Call of Duty: Warzone stał się prawdziwym hitem wśród strzelanek i zrewolucjonizował rynek gamingu. Dość powiedzieć, że gra powstała w marcu 2020 roku i już w miesiąc przyciągnęła 50 milionów użytkowników, a po 13 miesiącach - blisko 100 milionów graczy. Wszystko wskazuje na to, że przed popularnym Warzone - jawi się świetlana przyszłość.