Call of Duty: WWII odświeża system Dywizji
Dzisiaj debiutuje The War Machine - drugie DLC do Call of Duty: WWII. Rozszerzeniu towarzyszy aktualizacja znacząco odświeżająca system Dywizji.
Mechanizm jest odpowiednikiem znanych z wcześniejszych odsłon cyklu klas postaci. Twórcy przygotowali kilka różnych oddziałów, a każdy pozwala graczom skorzystać z określonych zdolności oraz bonusów.
Za pomocą nowej łatki developerzy ze studia Sledgehammer Games wprowadzili do rozwiązania kilka istotnych zmian. Celem modyfikacji jest dostarczenie użytkownikom bardziej zbalansowanej rozgrywki wieloosobowej.
Przede wszystkim zdolności tłumik do PM-ów (wcześniej przypisane do Dywizji spadochroniarzy), pociski zapalające do strzelby (ekspedycyjni), bagnet do karabinu (piechota) oraz nóż taktyczny (ruch oporu) stały się standardowym uzupełnieniem arsenału. Z kolei z umiejętności strzelec wyborowy (dawniej zarezerwowane dla piechoty górskiej) i dwójnóg do KM-ów (pancerni) są dostępne we wszystkich rodzajach oręża.
Przeprojektowano także nieco Trening Podstawowy. Usunięto dwa szkolenia - nadużywane przez graczy "Przygotowany" i mniej popularne "Bum". W zamian zaimplementowano dwa inne - Blitzkrieg oraz Clandestine.
Twórcy zajęli się również elementem związanym z przemieszczaniem postaci - zdecydowali się znieść ograniczenia dotyczące sprintu. Autorzy tłumaczą, że nie wpływały pozytywnie na rozgrywkę, więc teraz pojawi się możliwość używania ciągłego biegu.
Dzisiaj na PS4 ukaże się też The War Machine - rozszerzenie składające się z trzech map do zabawy sieciowej, nowego misji w trybie Wojna oraz kolejnego rozdziału kampanii kooperacyjnej z zombie. Na PC i Xbox One dodatek zapewne pojawi się za około miesiąc.
Poniżej można obejrzeć materiał wideo, w którym główny projektant wariantu wieloosobowego - Greg Reisdorf - opowiada o zaimplementowanych w dzisiejszej aktualizacji modyfikacjach do systemu Dywizji: