Reklama

Coca-Cola podpisała umowę z esportową organizacją

​Coca-Cola ponownie zdecydowała się zainwestować w esport. Globalna firma podjęła bowiem współpracę z organizacją paIN Gaming.

Dla jednej z najpopularniejszych marek napojów nie jest to pierwszy raz, kiedy pojawiła się ona przy esporcie. W lutym tego roku firma porozumiała się z Overwatch League, stając się jedynym napojem bezalkoholowym ligi. Współpraca na linii obu podmiotów jest o tyle istotna, że Coca-Cola ma na wyłączność wszystkie franczyzy w OWL. Na dodatek firma miała również swój udział w League of Legends w 2016 roku, a także była zaangażowana w rozgrywki FIFY w dwóch poprzednich latach.

Teraz marka niejako wraca do LoL-a. Mianowicie Coca-Cola podpisała umowę z paIN Gaming. Organizacja posiada w swoich szeregach kilka formacji, lecz to właśnie ta w League of Legends będzie sponsorowana przez markę napojów. Efektem współpracy jest logo firmy na koszulkach zawodników. Umowa pomiędzy organizacją, a "CC" potrwa co najmniej sześć miesięcy. Możliwe, jednak, że dojdzie do przedłużenia umowy na cały rok 2020.

Reklama

Zespół paIN wystąpi w brazylijskiej lidze LoL-a. Niedawno drużyna wygrała m.in. Brazilian Challenger Circuit, dzięki któremu formacja zarobiła 12.000 dolarów, a ponadto uzyskała promocję do zimowej edycji wyżej wspomnianych rozgrywek.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Coca-Cola
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy