Reklama

Coca-Cola wypuściła nowy produkt we współpracy z League of Legends

Fanów League of Legends może zainteresować nowa Coca-Cola, która powstała w wyniku współpracy firmy z Riotem. Napój smakuje podobno jak uczucie zdobywania punktów doświadczenia.

Coca-Coli trzeba przyznać, że osiągnięcie nowego poziomu konta lub postaci w większości gier wideo wiąże się z bardzo satysfakcjonującym uczuciem. W League of Legends dostajemy w zamian kilka drobnych nagród, a w Diablo 4 mamy do podjęcia ważną decyzję na drzewku talentów lub paragonu, które często wiążą się ze znaczącymi wzmocnieniami do naszej postaci.

Coca-Colę najwyraźniej na tyle zainspirowało to uczucie, że postanowili zreplikować je i zamknąć w metalowej puszce. W ten sposób powstała Coca-Cola Ultimate Zero Sugar, dostępna aktualnie w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Korei Południowej, Ameryce Łacińskiej i Afryce.

Reklama

Nowy napój powstał w wyniku współpracy Coca-Coli z League of Legends. Według promocyjnych materiałów ma on smakować jak punkty doświadczenia i świętować drogę przebytą przez każdego gracza. Niezależnie od tego, czy dopiero rozpoczął swoją rywalizację na Summoner’s Rift, czy stoi na scenie Mistrzostw Świata.

Gracze mogą również zeskanować kod QR znajdujący się na puszce i przenieść się do Ultimate Emote Generatora - filtr do Instagrama, który zamienia nasze zdjęcie w emotkę rodem z League of Legends.  

ESPORTER

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy