Reklama

Dota 2 z najwyższym procentem zaangażowania publiczności na Twitchu

​Niedawno Esports Charts przeanalizowało, które gry esportowe najbardziej zaangażowały swoją publiczność na Twitchu podczas trzeciego kwartału 2020 roku. Liczby pokazały, że najwięcej powodów do zadowolenia w tej materii ma Valve, gdyż na dwóch pierwszych miejscach znajdują się Dota 2 oraz Counter-Strike: Global Offensive.

Wspomniana strona zdecydowała się ocenić w różne statystyki dotyczące tego, co ludzie oglądali na twitch.tv podczas minionego kwartału. Pod uwagę wzięto różne wskaźniki. Głównie Esports Charts skupiło się na esportowych tworach, toteż kilka wysoko znajdujących się tytułów, jak AmongUs czy GTA V nie zostały analizowane w dalszej części. Do dalszego sprawozdania nie wzięto również kategorii "Just Chatting", która zdeklasowała konkurencję w liczbie godzin przed nią spędzonych.

Na pierwszym miejscu zestawienia znalazła się Dota 2. Strategia posiada wskaźnik zaangażowania na poziomie ponad 36 procent. W innych statystykach gra nie wypada już tak okazale. Największy peak oglądających wyniósł 374 tysiące osób. Taka sama statystyka, lecz podczas esportowego turnieju, wyniosła 245 tysięcy. Łącznie na liczby produkcji pracowało niewiele ponad 62 tysiące kanałów.

Reklama

Tuż za Dotą uplasował się CS:GO, posiadając trochę ponad 34 procent wskaźnika zaangażowania. Grze zanotowano prawie 313 tysięcy kanałów, co i tak nie jest spektakularnym wynikiem. Peak przy zwykłym oglądaniu to 624 tysiące osób, natomiast turniejowych zmagań wyniósł 480 tysięcy podczas ESL One Cologne 2020.

Trzecie miejsce pod względem zaangażowania (30,18 procent) zajmuje League of Legends. Gra od Riot Games przewyższa wcześniej wymienione produkcje w innym elementach. Największa liczba oglądających w jednym momencie wynosiła bowiem 794 tysiące osób. Podczas turnieju peak odnotowano na poziomie 669 tysięcy. Łączna liczba streamujących grę wyniosła 489 tysięcy. Ponadto LoL ma największą liczbę godzin spędzonych podczas oglądania transmisji na żywo.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy