Reklama

Reklama

Dwóch streamerów wyróżnionych przez Forbesa

​Forbes to jedno z najbardziej znanych mediów internetowo-prasowych. Czasopismo głównie uzyskało swój rozgłos za sprawą różnej maści rankingów, w tym związanych z finansami. Jedno z zestawień szczególnie mogło przypaść do gustu streamersko-esportowemu rynkowi, gdyż wyróżnione w nim zostały dwie osoby ze wspomnianego świata.

Ranking, o którym napomknięto wcześniej, nazywa się "30 under 30". Zestawienie skupia w sobie, które jeszcze przed 30 rokiem życia wyróżniły się swoją postawą, dzięki czemu w przyszłości są w stanie znacząco wpłynąć na różne segmenty rynku. Zazwyczaj na liście znajdują się młodzi biznesmeni, osiągający już spore sukcesy.

Tegoroczne ogłoszenie wyników wprowadziło niemałą niespodziankę. Mianowicie w części "30 under 30" traktującej o grach znaleźli się Imane "Pokimane" Anys oraz Jeremy "Disguised Toast" Wang.

Reklama

Obie postaci są ściśle związane ze streamingiem, na którym zdobyły sporą popularność. Mimo tego fakt wciąż budzi zaskoczenie, gdyż transmitujący nie odpowiadają za produkcję konkretnych gier.

"Pokimane" to jedna z najsłynniejszych streamerek na świecie. O liczbach osiągniętych przez Anys mogłoby marzyć wielu. Kanadyjka marokańskiego pochodzenia może pochwalić się ponad 6 milionami subskrypcji na YouTubie.

Konto na Twitchu obserwowane jest z kolei przez 6,5 miliona osób. Niewiele mniej śledzi jej Instagrama, na którym transmitująca zrzesza 5,5 milionów fanów. Niedawno o 24-latce było głośno, gdyż zwróciła ona oglądającym uwagę, by rozważnie dotowali innych streamerów.

"Disguised Toast" nie jest wprawdzie tak popularny jak koleżanka po fachu, niemniej Wang nie ma się czego wstydzić. Na YouTubie liczba subskrybentów przekroczyła 3 miliony. Na Twitchu Amerykanin ma 1,7 miliona obserwujących.

Jeśli chodzi o Instagrama, to liczba śledzących konto Wanga zbliża się do 600 tysięcy. Dla ciekawostki 29-latka i Anys łączy fakt, iż obecnie oboje mocno skupiają się na nagrywaniu gry Among Us, która niedawno całkowicie zawładnęła światem gier.

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: Forbes

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy