Reklama

eNASCAR: Logitech został ogłoszony nowym partnerem

​Esportowe wyścigi samochodowe nabierają na coraz większej popularności. Efektem tego jest gromadzenie coraz większej liczby sponsorów rozgrywek. ENASCAR właśnie pozyskało nowego partnera technologicznego.

W ostatnich latach wirtualne wyścigi samochodowe zaczęły nabierać na popularności. Wcześniej głównie piłka nożna spośród gier sportowych wiodła prym. Obecnie seria eFormula1 czy serie eNASCAR zaczynają być popularne na szeroką skalę. Dzięki temu zyskują te podmioty coraz większą liczbę sponsorów, co rozwija pod kątem technologicznym, finansowym oraz wizerunkowym. Tak właśnie stało się i tym razem.

Ogłoszono, ze eNASCAR pozyskało nowego partnera. Będzie nim znana firma sprzętu komputerowego - Logitech. Producent ma dostarczać sprzęt potrzebny do profesjonalnego przygotowania się do rozgrywek esportowych. Nieznana jest jednak długość umowy pomiędzy podmiotami. Na temat tej współpracy wypowiedział się przedstawiciel NASCAR.

Reklama

"Logitech od wielu lat jest gorącym zwolennikiem wyścigów symulacyjnych i odegrał ważną rolę w podniesieniu rangi serii eNASCAR Coca-Cola iRacing. Cieszymy się, że możemy pomóc im zagłębić się w świat eNASCAR, ponieważ nadal wprowadzają innowacje w zakresie aktywizacji partnerów w przestrzeni wyścigów symulacyjnych" - przyznał Nick Rend, dyrektor zarządzający ds. gier i e-sportu w NASCAR.

Głos w sprawie zabrała także firma Logitech, która będzie rozwijała swoje technologie właśnie między innymi na polu wyścigów esportowych w NASCAR. - Cieszymy się, że możemy połączyć siły z eNASCAR, aby ulepszyć wrażenia z jazdy do końca sezonu 2021.

Nasza technologia TRUEFORCE łączy się z fizyką wyścigów, zapewniając super realistyczne wrażenia z wyścigów i wiemy, że kierowcy to pokochają - Jim Hoey, globalny zarządca G Challenge w Logitech G.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy