Reklama

Reklama

Epic Games ujawniło najefektywniejsze współprace

​Studio Epic Games słynie z nawiązywania różnych kooperacji przy okazji Fortnite’a: Battle Royale’a. W uniwersum najbardziej znanego battle royale’a na świecie znalazły się światy Marvela, DC Comics czy postacie popkulturowe. Studio ujawniło, które z nich cieszyło się największą popularnością wśród fanów.

Tak zwane crossovery, czyli zderzenie różnych, odrębnych od siebie fikcyjnych światów czy postaci to od wielu lat znana metoda w przemyśle filmowym. Jednym z największych kinowych "crossów" są Avengersi. Superbohaterowie z różnych filmów od Marvel Studios pojawili się w jednej produkcji, co zachwyciło fanów tego uniwersum.

Pomysł ten podchwyciło Epic Games - studio, które stworzyło Fortnite: Battle Royale. Twórcy zaproponowali współpracę Marvelowi i doszła ona do skutku już w 2018 roku przy okazji premiery filmu AVENGERS: Infinity War. Wówczas stworzono specjalny tryb z Thanosem, gdzie celem było zdobycie jego legendarnej rękawicy. Jednak Epic Games sięgało dalej i nie ograniczało się jedynie do Marvel Studios.

Reklama

Do świata Fortnite’a weszli między innymi przedstawiciele DC Comics, John Wick, Star Wars (Disney), przedstawiciele zawodowej ligi futbolu amerykańskiego NFL oraz gwiazdy muzyki - Marshmello czy Travis Scott. Które z tych kooperacji okazały się najlepsze i najbardziej skuteczne?

Okazuje się, ze uniwersum Marvela zdobyło najliczniejsze serca fanów. Nie można się temu jednak dziwić. Słynna wytwórnia komiksów czy filmów kilkukrotnie pojawiała się w Fortnite, dzięki czemu zapadła w świadomość graczy.

Na drugim miejscu plasuje się legendarna saga Star Wars, a podium zamyka współpraca z NFL. Na kolejnych miejscach są wyżej wymienieni twórcy muzyczni. Co ciekawe, bardzo nisko, bo na dopiero dziesiątej lokacie znalazła się emotka z Drake’iem - bardzo popularnym kanadyjskim raperem, który swego czasu był współautorem rekordu oglądalności na Twitchu. Zapewne kolejne miesiące przyniosą kolejne współprace i klasyfikacja ta może ulec zmianie.

ESPORTER

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy