Reklama

Esport i gaming tematem najnowszej edycji IAB HowTo

​HowTo: play esports & gaming marketing to kolejne spotkanie organizowane w ramach IAB HowTo - cyklu wydarzeń poświęconych zagadnieniom marketingu online. Rozpoczynają się właśnie zapisy na wydarzenie, podczas którego eksperci podzielą się wiedzą na temat pozyskiwania graczy i fanów esportu jako klientów marki.

Już 6 grudnia br. w Warszawie odbędzie się konferencja skierowana do marketerów i pracowników agencji zainteresowanych profesjonalnym wykorzystaniem esportu i gamingu do realizacji celów biznesowych marek. Wydarzenie organizowane jest w ramach IAB HowTo - cyklu wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich ideą jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Reklama

Polska społeczność graczy to aż 16 milionów osób grających na wszystkich rodzajach platform: PC, konsole i smartfony. Pośród nich już 2,2 mln interesuje się rozgrywkami esportowymi, które potrafią przyciągnąć nawet 1 mln użytkowników na Twitchu w ciągu jednego tygodnia. Granie i oglądanie gier komputerowych wywołuje większe zaangażowanie niż inne formy rozrywki. Ten potencjał w naszym kraju wykorzystują już takie marki jak Play, Sprite, Samsung czy Burger King.

Uczestnicy HowTo: play esports & gaming marketing dowiedzą się, co charakteryzuje grupę docelową graczy, czym jest esport i kim są jego fani oraz jak budować strategię marketingu esportowego. Poznają zasady tworzenia angażującego contentu, współpracy z gamingowymi influencerami i drużynami esportowymi. Eksperci pokażą także jak organizować eventy dla graczy i jak profesjonalnie przeprowadzić transmisję z rozgrywek.

Wśród partnerów wydarzenia znaleźli się: portal Esport Go, Monday - Agencja komunikacji zintegrowanej oraz ELIGA. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły tytuły: Grupa Onet-RAS Polska, Interia, Magazyn Marketer+, Magazyn Online Marketing, Nowy Marketing, Wirtualna Polska Media.

Uczestnictwo w wydarzeniu jest płatne - opłata wynosi 340 zł netto, a dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ 240 zł netto. Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Więcej informacji znaleźć można na stronie internetowej wydarzenia.

materiały prasowe
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy