Reklama

EVOS Esports podejmuje współpracę z gigantem muzycznym

​Organizacja EVOS Esports z siedzibą w południowo-wschodniej Azji podjęła bardzo ciekawą współpracę. Otóż nowym partnerem został gigant na rynku wytwórni muzycznych - Universal Music Group. Obie firmy mają zorganizować wspólnie wydarzenie z gry PUBG Mobile.

PUBG Mobile jest jedną z najbardziej znanych esportowych mobilnych gier na rynku. Tytuł w ubiegłym roku zarobił 2,6 miliarda dolarów, co jest absolutnie zawrotną sumą i jednocześnie rekordem w historii. Wystarczy powiedzieć, że smartfonowa wersja słynnego battle royale’a zarobiła więcej niż Fortnite: Battle Royale. Teraz szykuje się bardzo duże wydarzenie w Azji, które ma dużego partnera.

EVOS Esports wraz z Universal Music Group zorganizują turniej w PUBG Mobile. Już wcześniej do grona partnerów dołączyły tak uznane firmy jak Omen by HP czy Domino’s. Co ciekawe, również widzowie będą mogli wystąpić na wspomnianym wydarzeniu. Dzięki wdrożeniu niestandardowych zasad, kibice poczują się jak prawdziwi esportowcy. O całej sprawie wypowiedział się jeden z włodarzy EVOS Esports.

Reklama

"Zaczęliśmy współpracować z Universal Music Group na początku tego roku, podzieliliśmy się naszymi planami i od razu byli z nami na pokładzie. Sfinalizowanie szczegółów zajęło nam kilka miesięcy i wszystko zostało nieco odsunięte z powodu pandemii. Jednak nasi partnerzy byli bardzo pomocni i kontynuowali negocjacje pomimo wszystkich opóźnień. Na szczęście  byliśmy w stanie sfinalizować współpracę i rozpocząć nasz plan" - powiedział Matthew Chan, kierownik ds. rozwoju strategii EVOS Esports.

Malezyjskie wydarzenie zaplanowane jest na piątek 13 sierpnia. Wiele wskazuje na to, ze turniej okaże się dużym hitem, gdyż mobilna wersja PUBG jest bardzo popularna w Azji i to właśnie tam bije rekordy popularności.


ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy