Reklama

Fantasyexpo strategicznym partnerem PGL

​Agencja gamingowa Fantasyexpo została strategicznym partnerem biznesowym firmy PGL i będzie ją reprezentować w nawiązywaniu współprac marketingowych związanych z najważniejszym turniejem CS:GO w 2021 roku - PGL Major Stockholm 2021.

PGL Major Stockholm 2021 to jeden z najważniejszych przystanków na turniejowej mapie CS:GO w bieżącym roku. Dwadzieścia cztery drużyny z całego globu zagrają o miano najlepszego zespołu na świecie oraz o pulę nagród wynoszącą dwa miliony dolarów. Wydarzenie odbędzie się na przełomie października i listopada 2021.

Fantasyexpo podpisało porozumienie z PGL na mocy którego zostało oficjalną agencją marketingowo-biznesową. Firma będzie odpowiadać za pełny proces obsługi i pozyskania klientów reklamowych dla wydarzenia PGL Major Stockholm 2021. Agencja otrzymała prawo na wyłączność do reprezentacji organizatora turnieju w nawiązywaniu współpracy z potencjalnymi sponsorami.

Reklama

Polska agencja gamingowa ma na swoim koncie szereg aktywacji w obszarze gamingu dla takich marek jak Old Spice czy KFC. Od kilku lat stale współpracuje z BLAST, organizując polską transmisję z BLAST Premier oraz tworząc turnieje BLAST Rising. Dla marek, które zdecydują się wejść we współpracę reklamową przy PGL Major, Fantasyexpo przygotowało wiele kreatywnych rozwiązań i oferuje konsulting oraz doradztwo, by wspólnie stworzyć unikalny branded content, który przyciągnie, zaangażuje i wywoła emocje u widzów.

Jednym z nich jest planowany przez Fantasyexpo ADditional Major Show - widowisko wzorowane pod względem mechaniki na Super Bowl half-time show. Agencja wprowadza tym samym nowy format reklamowy na rynek sportów elektronicznych zwiększając możliwości ekspozycji marek wokół najważniejszych rozgrywek esportowych na świecie.

Potencjał marketingowy esportu rośnie w niebywałym tempie. Globalny dochód branży esportowej w 2020 roku wyniósł 950 milionów dolarów, a według wstępnych prognoz, do końca 2021 esport po raz pierwszy w historii przebije barierę miliarda dolarów. Zdecydowaną większość tej sumy stanowią pieniądze pochodzące ze sponsoringów oraz innych działań marketingowych.

Z 500 milionów widzów sportów elektronicznych aż połowa kwalifikuje samych siebie jako zapalonych entuzjastów tej dyscypliny. Liczba ta ma rosnąć o 9% rokrocznie, lecz grono to nie tylko naturalnie się powiększa, lecz także dojrzewa - prawie połowa widzów esportu to osoby pomiędzy 25 a 44 rokiem życia.

Liczby te są najlepszym przykładem na to, że działania marketingowe w obrębie esportu mogą być świetną inwestycją w markę. Potwierdzenie tej tezy znajduje swoje odzwierciedlenie również w działaniach firm na przestrzeni ubiegłych dwóch dekad - po latach działań brandów typowo endemicznych, pojawiają się marki nieendemiczne, które coraz śmielej angażują się w świat sportów elektronicznych.

Esporter/materiały prasowe
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy