Reklama

Fnatic i BMW startują z nową kampanią w trosce o zdrowie psychiczne graczy komputerowych

​Fnatic, czyli brytyjska organizacja sportu elektronicznego od dawna współpracuje z BMW - niemieckim przedsiębiorstwem z branży motoryzacyjnej. Teraz, w ramach tej kolaboracji powstaje kampania, która za cel obrała sobie troskę o zdrowie psychiczne i mentalne zawodników esportowych.

Kampania nosi nazwę "Drive is the Difference" i gości już we wszystkich mediach społecznościowych obu marek.

Podkreślony został również aspekt wejścia na najwyższy poziom rywalizacyjny. A żeby go osiągnąć, zawodnik taki musi spędzać na intensywnym treningu od 7 do 9 godzin każdego dnia.

W ramach realizowanej kampanii, firma BMW zabrała "Tekkza" i "Shawreya" czyli dwie duże gwiazdy fnatic, na relaksujący weekend poza domem. Pozwoliło to graczom odciąć się od presji związanej ze światem gier, naładować akumulatory i zyskać energię do dalszej rywalizacji esportowej na najwyższym poziomie.

Reklama

Współpraca między podmiotami ma być silnym sygnałem i bodźcem dla całej społeczności esportowej na świecie i zachęcać do podążania za odnajdowaniem ważnej równowagi i balansu między prawdziwym życiem, a światem wirtualnym.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy