Reklama

Ford ogłosił drużynę esportową

​Tuż przed rozpoczęciem Gamescomu deklarację w stronę esportu wyraził Ford. Marka samochodowa zdecydowała się bowiem na otwarcie swojej esportowej sekcji.

Projekt amerykańskiej marki nazwany jest Fordzilla. Jego zadaniem będzie zakontraktować formację w wyścigi samochodowe. Główną grą dla organizacji stanowi Forza Motosport 7.

Kluczową kwestią, jaka miała popchnąć włodarzy Fordzilli do skoncentrowania się na Forzy, to fakt, że wielu graczy w tę produkcję wybiera do jazdy pojazdy Forda. Na razie nie wiadomo, czy producent samochodów planuje rozszerzyć swoją działalność.

Podczas obecnie trwającego Gamescomu rozpoczną się kwalifikacje dla zawodników. Najlepsi z nich będą mieli okazję wywalczyć sobie angaż w Fordzilli, by następnie reprezentować ją w turniejach wyścigowych. Główna część rekrutacji odbędzie się we Francji, Włoszech, Niemczech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Ponadto Fordzilla zamierza zbudować tzw. zespół gwiazd.

Reklama

Amerykańska marka samochodowa dołączyła tym samym do grona firm związanych z motoryzacją, które ulokowały swoje środki w esporcie. Liderem w tej dziedzinie zdaje się Mercedes, gdyż był on jednym z głównych sponsorów ESL One Katowice 2019, w trakcie turnieju reklamując swój samochód.

Ponadto spore działania w elektronicznej rozgrywce prezentuje też Toyota, zostając nawet tytularnym sponsorem jednego z turniejów w Counter-Strike: Global Offensive.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy