Fortnite: Kolejna współpraca Epic Games – tym razem ze słynnym artystą
Epic Games od samego początku działania Fortnite: Battle Royale bardzo chętnie wchodzi w rozmaite współprace. Były to już marki odzieżowe, uniwersa superbohaterów czy też gwiazdy kina, które pojawiały się w formie skinów na serwerze. Teraz doszło do współpracy ze słynnym artystą z Japonii.
"Crossy" częstą praktyką w "Fortnite: Battle Royale". Tak zwane crossovery, czyli zderzenie różnych, odrębnych od siebie fikcyjnych światów czy postaci to od wielu lat znana metoda w przemyśle filmowym. Jednym z największych kinowych "crossów" są Avengersi. Superbohaterowie z różnych filmów od Marvel Studios pojawili się w jednej produkcji, co zachwyciło fanów tego uniwersum. Pomysł ten podchwyciło Epic Games - studio, które stworzyło "Fortnite: Battle Royale".
Twórcy zaproponowali współpracę Marvelowi i doszła ona do skutku już w 2018 roku przy okazji premiery filmu AVENGERS: Infinity War. Wówczas stworzono specjalny tryb z Thanosem, gdzie celem było zdobycie jego legendarnej rękawicy. Jednak Epic Games sięgało dalej i nie ograniczało się jedynie do Marvel Studios. Tym razem twórcy Fortnite’a poszli kolejny krok dalej i nawiązali ścisłą współpracę z jednym z japońskich artystów. Mowa o Yoshitace Amano. W sieci pojawił się trailer zapowiadający tworzenie wspólnej historii Epic Games z rysownikiem.
Amano w Polsce nie jest bardzo popularną postacią. Nie zmienia to faktu, że jego dzieła znane są wielu graczom na całym świecie. Rysował on postacie do gier ze studia Square Enix. Był ilustratorem graficznym w m.in w słynnej serii gier Final Fantasy, czy serii First Queen. W najnowszym Final Fantasy, a dokładniej w szesnastej odsłonie odpowiadał za przygotowanie logo. Tym razem jest jednym z twórców nowego eventu w Fortnite.
Do gry trafił skin kobiecej postaci nazwanej Crossheart (w polskiej wersji: Przysięga). Okazuje się, że jego twórca był właśnie Amano, co zdecydowanie dodaje prestiżu temu przedmiotowi kosmetycznemu. Trzeba jednak wspomnieć, że ten wirtualny gadżet nie będzie tani, gdyż żeby go zakupić, należy wydać aż 1800 V-Dolców (1000 V-Dolców kosztuje w Polsce 28 złotych). Wiele wskazuje jednak na to, że Crossheart swoim niepowtarzalnym stylem mocno zaskarbi sobie serca fanów.