Reklama

GameOn KFC - czas na FIFĘ

​Marka KFC od lat stawia odważne kroki w gamingu zaznaczając tym samym swoją obecność w tej przestrzeni i tworzy znaczną przewagę konkurencyjną w swojej kategorii. To co łączy wszystkie kampanie gamingowe KFC, to to że są one doceniane przez graczy, co przekłada się na ich powodzenie i popularność w społeczności.

W tym roku KFC realizując swoje cele podjęło się zrobienia czegoś więcej niż tradycyjne akcje sponsoringowe i wspólnie z agencją WE!RE Fantasy podało rękę do graczy jednej z najpopularniejszych gier w Polsce i na świecie czyli FIFA. Kampania powstała przy współpracy z agencją Golden Coil.

Założeniem projektu było danie szansy wybranym zawodnikom na rozwój ich umiejętności. W pierwszej odsłonie do projektu wybrano dwóch graczy - Dominik "PanNey" Panek oraz Piotr "Pontonix" Szczepanik, którzy w ostatnim sezonie rywalizowali w kategorii OPEN Ekstraklasa Games. Przez ostatnie 5 miesięcy uczestnicy projektu spotykali się z najbardziej rozpoznawalnymi w fifowym środowisku w naszym kraju osobami - Jcob, Lachu, Kamyk, Koza, którzy przygotowywali im oryginalne wyzwania.

Reklama

W wolnych chwilach od wyzwań w ramach projektu rozgrywali sparingowe mecze z widzami, które sprawdzały ich aktualny poziom umiejętności, nie zabrakło też sparingów z byłymi rywalami z Ekstraklasy Games.

Projekt cieszył się też uznaniem widzów, dla których przygotowane były dedykowane streamy na platformie Youtube i Twitch. O samym projekcie GameOnKFC wypowiedzieli się zawodnicy biorący udział w akcji.

Kluczem i istotą dobrej kampanii gamingowej jest jej przygotowanie, które powinno zaspokajać potrzeby graczy oraz zrozumienie ich zwyczajów, dzięki czemu aktywności są ciepło odbierane przez społeczność.

Z tym przesłaniem marka KFC od lat wychodzi do graczy, mając na koncie projekty wielokrotnie nagradzane w konkursach marketingowych - KFC na mapach CS:GO czy partnerstwo polskich i zagranicznych transmisji najważniejszych turniejów esportowych rangi Major. W tym roku KFC przygotowało dla graczy jeszcze triathlon esportowy w gry Riot Games - League of Legends, Team Fight Tactics oraz Legends of Runeterra.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: FIFA
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy