Reklama

​GCM podjęło współpracę z S-LAB

Games Clash Masters poinformowało o podjęciu współpracy z kolejnym podmiotem. Podczas kwalifikacji, które będą miały miejsce w trakcie Meet Pointu, partnerem transmisji została firma zajmująca się produkcją kropli do oczu.

LAN-owe eliminacje do drugiej edycji Games Clash Masters wystartują w piątek, 24 maja. Transmisja z wydarzenia zostanie zaprezentowana na Twitchu. W rozgrywkach powalczy osiem polskich zespołów, na czele z x-kom Teamem oraz Actiną PACT.

Organizatorzy zmagań na krótko przed rozpoczęciem rywalizacji poinformowali o podjęciu współpracy z S-LAB. Kluczowym produktem, który połączył oba podmioty, to krople do oczu Kompin, przeznaczone dla ludzi spędzających dużo czasu przed monitorem. Produkt szczególnie zatem nadaje się do użytkowania przez profesjonalnych zawodników.

W ramach współpracy GCM – S-LAB podczas Meet Pointu rozstawione zostanie stoisko z kroplami do oczu. Na stanowisku zainteresowani będą mogli dowiedzieć się szczegółów dotyczących specyfikacji produktu. Oprócz tego organizatorzy turnieju zaplanowali, iż nazwa Kompin regularnie pojawi się w trakcie transmisji oraz na social media i w Radiu ESKA, które również jest partnerem rozgrywek. Ponadto krople do oczu zostaną udostępnione graczom oraz ekspertom.

Warto zauważyć, że nie jest to pierwszy przypadek, kiedy producent kropli do oczu podjął współpracę z esportowym podmiotem. Swego czasu jednym ze sponsorów Izako Boars było firma Hylo Care.

Reklama

Patryk Głowacki

ESPORTER
Dowiedz się więcej na temat: games clash masters | MEET POINT | PGE Narodowy
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy