Gekko to Agent nr 22 w Valorancie. Oto jego wygląd, cechy i umiejętności
Producenci z Riot Games oficjalnie zaprezentowali 22. Agenta w grze VALORANT, który zadebiutuje w ciągu kilku następnych tygodni. Co wiemy o Gekko? Jakimi umiejętnościami się wyróżnia?
To już koniec domysłów dotyczących debiutu kolejnego Agenta w Valorancie. Deweloperzy z Riot zaspokoili cierpliwość wszystkich graczy i przedstawili sylwetkę 22. Agenta. Gekko to bohater pochodzący z Los Angeles przynależący do klasy Inicjatorów. Jest więc to tym samym szósta postać w tej roli obok Sovy, Breach, Skye, KAY/O oraz Fade.
Gekko zadebiutuje w 6. odcinku II aktu. Premiera wydarzenia nastąpi 7 marca. Oficjalny ponad 3-minutowy zwiastun nieco rzuca więcej światła na nowego bohatera, jego upodobania, wygląd, jak również przede wszystkim umiejętności, a te trzeba przyznać, znacznie wyróżniają się względem innych dostępnych w grze Agentów.
Geeko dysponuje bowiem specjalnymi zwierzakami. Każdy z nich stanowi i odpowiada za inną zdolność Inicjatora. Umiejętności 22. Agenta prezentują się następująco:
Dizzy (E) - specjalna kulka, którą można wysłać daleko w powietrze niczym granat. Jeśli tej kulce uda znaleźć się wrogów, to spadnie na nich niebieska maź i oślepi oponentów. Po wykonaniu akcji, kulka znajdzie się na ziemi, będzie możliwa do zebrania i ponownego użycia.
Wingman (Q) - prawdopodobnie najbardziej innowacyjna umiejętność. Gekko wysyła przed siebie stworka, który wyzwala podmuch w kierunku pierwszego zauważonego przeciwnika mocno go ogłuszając. Co ciekawe, potworek może zostać wysłany do podłożenia lub rozbrojenia Spike’a.
Mosh Pit (C) - umiejętność polega na rzuceniu Moshem o ziemię niczym granatem. Przedmiot rozpryskuje się na powierzchni, zadając obrażenia znajdującym się w obszarze rywalom. Jest to zdolność jednorazowego użytku bez możliwości ponownego wykorzystania
Thrash (X) - ten ultimate polega na wysłaniu Thrasha, potworka, w kierunku wrogów. Możemy nim sterować i pilotować go zdalnie. Zderzenie z oponentami pozwala skutecznie ich zatrzymać. Po wykonanej akcji specjalną kulkę możemy zebrać z ziemi i jeszcze raz wykonać atak w bieżącej rundzie.