Reklama

Graba rusza w gamingową trasę! Przed nami Red Bull Stream on Tour

​Siedem dni, ponad tysiąc kilometrów i jedyny w swoim rodzaju gamingowy kamper. Paweł "Graba" Grabowski wyruszy w Red Bull Stream on Tour, składający się z czterech przystanków, aby pokazać, że grać można wszędzie i zawsze! Partnerami wydarzenia są BP, Samsung, Logitech, New Balance oraz Garmin.

Wyjeżdżając w trasę Red Bull Stream on Tour, Graba pokaże Polsce, że grać może każdy oraz grać można wszędzie! Paweł w ciągu siedmiu dni odwiedzi cztery polskie miasta, w których spotka się z innymi gamingowymi influencerami. W każdym z nich na fanów będą czekać liczne atrakcje jak spotkania z gwiazdami polskiego gamingu w strefie Meet&Greet, a miłośnicy cyfrowej rywalizacji będą mogli wyzwać ich na pojedynek w gry jak Gang Beats, Brawl Stars, Clash Royale, czy Assetto Corsa.

Kamper wystartuje 10 sierpnia z Wrocławia. Jeszcze tego samego dnia, kamper zaparkuje w polskiej stolicy esportu, w Katowicach. Pod Spodkiem stoisko Meet & Greet otworzy Kromka i Lucek, zaś w strefie Free to Play będzie można zagrać w gry oraz sprawdzić swoją wydolność za pomocą Ring Fit Adventures.

Reklama

12 sierpnia Red Bull Stream on Tour pojawi się w Krakowie, gdzie będzie można zbić piątkę z Kycem i HS-em. Dwójka ta słynie z zamiłowania do sportów motorowych, dlatego obecni goście będą mogli się z nimi zmierzyć na wirtualnym torze wyścigowym w Assetto Corsa. Cyfrowe ściganie byłoby niczym bez kierownic Logitech, które będzie można przetestować w akcji.

14 sierpnia kamper pojawi się w Warszawie, goszcząc Łoza i NieDaRadka. U brzegu Wisły, a dokładniej w lokalu La Playa Music Bar, będzie można ograć najnowsze produkcje konsoli nowej generacji Playstation 5, jak chociażby Rachet & Clank oraz porozmawiać i wychillować się z zaproszonymi gośćmi. 

Metą trasy będzie gdańska plaża, na którą kamper wjedzie 16 sierpnia. Na nadbałtyckim złotym piasku będzie można spotkać duet w postaci Łosia i Yuuhiego. Zgodnie z anturażem, w strefie free to play można liczyć na rozrywkę w postaci gier Gang Beats, Crash Bandicoot oraz Rocket League.

Wydarzenie zostało zorganizowane markę Red Bull przy współpracy z agencją gamingową Fantasyexpo. Producent napoju energetycznego od lat jest zaangażowany w wiele sportowych projektów - posiada dwa zespoły F1, trzy drużyny piłkarskie oraz wspiera rozwój wielu indywidualności. Ważną gałęzią działalności austriackiego giganta są esport oraz gaming, które wspiera od lat zarówno w Polsce jak i na całym świecie.

Red Bull jest sponsorem między innymi trzech międzynarodowych organizacji esportowych - T1, Cloud9, G2. Na polskiej scenie wspiera organizację HONORIS, która została założona przez dwie legendy polskiego esportu - Wiktora “TaZa" Wojtasa oraz Filipa “NEO" Kubskiego.

Esporter/materiały prasowe
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy