Reklama

Heroes of the Storm usuwa niektóre transakcje cyfrowe

​Gdyby ktoś miał jeszcze jakieś wątpliwości, czy Blizzard naprawdę wygasza dalszy rozwój Heroes of the Storm. Twórcy zrezygnują wkrótce ze znacznej części przychodów w tym darmowym tytule, ponieważ uniemożliwią kupowanie skrzynek z łupami za klejnoty, stanowiące wirtualną walutę.

Szczegóły są bardzo skąpe. "Skrzynek z łupami nie można już kupować za klejnoty", a "rzadkie skrzynki z łupami można teraz nabyć za złoto (po 3 tysiące sztuk złota za skrzynkę)" - czytamy w liście zmian i nowości, które trafiły niedawno na publiczne serwery testowe gry.

Nowe rozwiązania są testowane jeszcze tylko do dzisiaj, a w najbliższej przyszłości trafią zapewne to wszystkich użytkowników produkcji. Klejnoty pozostają jedyną walutą w grze, którą można kupić za prawdziwe pieniądze i wydać na inne elementy, jak postacie czy przedmioty kosmetyczne.

Reklama

Nie kupimy już jednak skrzyń z losową zawartością. Blizzard nie podaje, dlaczego zdecydowano się na taki krok, lecz winne mogą być coraz ostrzejsze regulacje prawne, które zakazują tego typu zawartości. Lootboxy usunięto już z gry w niektórych krajach, takich jak Belgia i Holandia.

Wydane w czerwcu 2015 roku Heroes of the Storm miało być odpowiedzią Blizzarda na popularność Dota 2 oraz League of Legends, lecz wydaje się, że produkcja nigdy nie przyciągnęła większej liczby graczy. Teraz wygląda na to, że amerykańskie studio planuje powoli wygaszać tę sieciową produkcję.

Jak ogłoszono w komunikacie już w grudniu, część deweloperów odpowiedzialnych za dalszy rozwój tytuł zajmie się wkrótce innymi obowiązkami wewnątrz firmy. Co więcej, anulowano zaplanowane na przyszły rok rozgrywki esportowe z serii Heroes Global Championship i Heroes of the Dorm.

Jednocześnie Blizzard zapewnia, że nadal zamierza "aktywnie wspierać grę", poprzez udostępnianie nowych bohaterów, wydarzeń specjalnych i innych treści. Zmieni się jednak częstotliwość aktualizacji i można spodziewać się, że łatek z nowościami będzie dużo mniej niż dotychczas.

ESPORTER
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy