Honda zawarła umowę z Team Liquid
Organizację esportowe nie próżnują w poszukiwaniach nowych sponsorów. Kolejną umowę partnerską podpisało Team Liquid, przyciągając do siebie Hondę.
Japońskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne nie jest pierwszą marką ze swojej branży, która widzi potencjał w profesjonalnej rozgrywce graczy komputerowych. Wcześniej bowiem na ulokowanie swej firmy w esporcie zdecydowało się Audi, Kia czy też Mercedes.
Honda została oficjalnym partnerem motoryzacyjnym Liquid. Obecnie współpraca będzie miała miejsce z zespołem organizacji w League of Legends. Jeden z elementów korelacji obu podmiotów stanowi również wyprodukowanie sześciu filmów, w których oprócz formacji LoL-a zaprezentowane zostaną teamy w Fortnite'a oraz Dotę 2.
Podpisanie umowy szerzej ocenił jeden z szefów Liquid – Steve Arhancet. Postać związana z organizacją nie ukrywa, że cieszy się z podjęcia współpracy z tak dużą marką, jaką jest Honda. Zdaniem Arhanceta oba podmioty w głównej mierze zajmą się tworzeniem treści skierowanych do fanów amerykańskiego projektu.
Patryk Głowacki