Reklama

Izako Boars z nagrodą Innovation 2018

​Zaangażowanie Fantasy Expo, w kooperacji z MediaCom, w unikalny projekt marketingowo-esportowy Izako Boars zostało docenione podczas prestiżowej Gali Innovation 2018. W pełni polska agencja gamingowa otrzymała brązową statuetkę w kategorii Innowacyjne media (podkategoria: Touchpoint).

Nagroda Innovation 2018 to ukoronowanie zaangażowania w dynamiczny rozwój "Dzików", czyli organizacji Piotra "Izaka" Skowyrskiego. Inicjatywa jest połączeniem gamingowego know-how Fantasy Expo, medialnej wiedzy MediaCom, marketingowego potencjału Sprite’a jako produktu The Coca-Cola Company i doświadczenia "Izaka" - najbardziej rozpoznawalnej twarzy polskiego esportu, w ramach kampanii komercyjnej.

Aktywności te przełożyły się już m.in. na ponad 100 tysięcy fanów Izako Boars na Facebooku, miliony wyświetleń materiałów własnych i Sprite’a, a także na międzynarodowe sukcesy esportowe, jak choćby tegoroczne "mistrzostwo świata" dywizji Zula w Stambule. W uzasadnieniu Innovation 2018 doceniono szczególnie stworzenie punktu styku z konsumentem, który kreował zarówno swój content, jak i dodatkowe kanały komunikacji.

Reklama

Innovation 2018 to inicjatywa skupiona wokół innowacyjności w dziedzinie komunikacji marketingowej i marketingu w Polsce. W konkursie nagradzane są zarówno projekty, usługi i rozwiązania zmieniające świat globalnie, jak i małe, lecz zarazem efektywne i nowatorskie idee. Organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

materiały prasowe
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy