Reklama

Jactroll dołącza do Gameset jako pierwszy twórca esportowy

​Do portfolio twórców agencji marketingu gamingowego Gameset (grupa LTTM) dołącza Jakub "Jactroll" Skurzyński. Specjaliści Gameset zajmą się wizerunkiem esportowca oraz rozwojem i monetyzacją kanałów YT/Twitch oraz profili SM.

Jakub "Jactroll" Skurzyński to jeden z najlepszych polskich graczy League of Legends na arenie światowej. Występujący w prestiżowej lidze LEC Skurzyński jest pierwszym esportowcem, który będzie rozwijać swoją działalność w internecie pod skrzydłami Gamesetu. Działania skupione będą na kanałach gracza na YouTube oraz Twitchu, obejmą także jego profile społecznościowe.

"Jestem podekscytowany dołączeniem do sieci twórców Gameset. Z pomocą ekipy agencji będę mógł rozwijać się i osiągnąć moje cele. Moi widzowie zasługują na najlepsze treści, a ta współpraca pozwoli mi dostarczać więcej jakościowego contentu dla nich" - powiedział Jactroll.

Reklama

W sieci partnerskiej grupy LTTM obecnie zrzeszonych jest blisko 900 twórców. Ponad 250 z nich to twórcy o profilu gamingowym, którzy generują 3 miliardy wyświetleń materiałów rocznie.

"W Gameset i grupie LTTM mamy bardzo długie, ponad pięcioletnie doświadczenie w pracy z największymi twórcami gamingowymi w Polsce. Ogromnie cieszę się, że naszą wiedzę i pasję do esportu będziemy mogli wykorzystać w pracy z Jactrollem. Rozwój managementu zawodników esportowych to kolejny krok w realizacji strategii Gameset, która na celu ma profesjonalizację tej części rynku, wsparcie młodych talentów oraz rozszerzenie oferty dla naszych klientów. Poza projektami z influencerami gamingowymi coraz chętniej podejmują oni współpracę z zawodnikami esportowymi w Polsce i na świecie" - stwierdził Michał Kołodziej, Business Development Partner w Gameset

Za współpracę z Jactrollem odpowiedzialny będzie Michał Sutryk z zespołu Talent Managerów, którym kieruje Michał Kołodziej.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Gameset
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy