Jak uzyskać ponad 144 FPS w grze Call of Duty: Warzone - analiza NVIDII
Jak uzyskać sporą liczbę klatek w Call of Duty: Warzone? Na to pytanie odpowiada NVIDIA w przeprowadzonym do tego celu teście.
NVIDIA w swoim poradniku postanowiła sprawdzić, jak możemy uzyskać 144 FPS w grze Call of Duty: Warzone. Oczywiście do zapewnienia sobie takiej liczby klatek niezbędny jest odpowiedni komputer wyposażony w wydajną kartę graficzną, ponieważ dostępna w battle royale Infinity Ward mapa jest całkiem spora, w związku z czym jej renderowanie bywa wymagające dla naszego układu. Przy ustawieniach wysokich zalecany jest GeForce RTX 2070 SUPER, dzięki czemu FPS będą przekraczać wspomniane 144, natomiast korzystanie z turniejowych ustawień pomoże wam zwiększyć częstotliwość generowania klatek i osiągnąć wartość nawet 240 klatek na sekundę.
W artykule dodano również zalecane ustawienia gry, przy czym należy pamiętać, żeby korzystać z trybu pełnoekranowego, ponieważ zmniejsza on opóźnienia systemowe. Oczywiście ustawienia detali to też kwestia indywidualnego podejścia i konkretnej specyfikacji sprzętowej, więc wytyczne NVIDII są jedynie wskaźnikiem, a nie wyznacznikiem. Na wirtualnym polu bitwy przeciwnikiem są nie tylko inni gracze, ale mogą nimi okazać się rozpraszające efekty, takie jak ghosting lub efekt rozchodzenia się obrazu, które według producenta kart graficznych zabierają cenne sekundy i wpływają na poprawną ocenę sytuacji.
Wysoka częstotliwość generowania klatek i odświeżania obrazu pozwala znacznie zredukować te rozpraszające uwagę efekty, ograniczając smużenie oraz stopień rwania obrazu. Zmniejszenie liczby rozpraszających efektów pozwoli zwiększyć precyzję podczas celowania.
Reasumując, zgodnie z opinią NVIDII istnieje korelacja między wyższą wydajnością, a większą liczbą klatek na sekundę, niezależnie od tego, ile czasu spędzamy w danej grze, a także bez względu na to, czy jesteśmy profesjonalistą, czy amatorem. Co ciekawe, nie jest to pierwszy tego typu artykuł opracowany przez Zielonych, bowiem w przeszłości identyczny test przeprowadzili oni w grach Fortnite oraz Playerunknown's Battlegrounds. Więcej informacji oraz wykresy znajdziecie bezpośrednio na tej stronie: https://bit.ly/2SrgYcC
Marcin Jeżewski - ITHardware.pl